ԱՄՆ-ի նորընտիր նախագահ Դոնալդ Թրամփը, պաշտոնը ստանձնելու առաջին իսկ օրից, ծրագրում է վերականգնել իր «առավելագույն ճնշման ռազմավարությունն Իրանին սնանկացնելու համար»՝ գրում է Financial Times-ը: «Առավելագույն ճնշման» արշավը նպատակ ունի զրկել Իրանին բանակը հզորացնելու հնարավորությունից, սակայն վերջնական նպատակը Թեհրանին միջուկային նոր համաձայնագրի շուրջ բանակցությունների մղելն է։               
 

Սխալ տնտեսական քաղաքականությունը հարվածում է սպառողի գրպանին

Սխալ տնտեսական քաղաքականությունը հարվածում է սպառողի գրպանին
06.11.2014 | 19:03

Հայաստանի տնտեսական քաղաքականությունը կարկատած է, լուծումները ժամանակավոր բնույթ են կրում: Նման հայտարարություն է այսօր արել սպառողների միության նախագահ Արմեն Պողոսյանը: Կապված առաջիկա տոների՝ Նոր տարվա և Սուրբ ծննդի հետ շուկայում ամեն ինչ սկսել է թանկանալ: Բավականին ժամանակ է` ինչ ձուն և հացը թանկացել են: Ձվի թանկացումը Պողոսյանը կապել է կերի ներկրման հետ և զարմացել, որ, օրինակ, եգիպտացորենի արտադրություն Հայաստանում չկա: Շուկայում թանկ է առանձնապես կարտոֆիլը՝ արտահանման պատճառով: «Կարտոֆիլ են արտահանում՝ կարտոֆիլի գինն է բարձրանում, ոչխար են արտահանում՝ ոչխարի գինն է բարձրանում»,- նկատել է Արմեն Պողոսյանը: Վերջինս նշել է, թե արտահանման պատճառով երկրում այս կամ այն մթերքի սակավությունը կամ գնի բարձրացումը սխալ տնտեսավարման, անհաշվենկատ քաղաքականության արդյունք է:
Հայաստանում նորություն չեն նախատոնական օրերին գների բարձրացման խելահեղ տեմպերը: Դրանք հայաստանցու գրպանի վրա ազդում են առանձնապես Նոր տարվա նախօրեին: Հայտնի է, որ Նոր տարին ամենանշվող տոնն է հայերի մոտ: Նրանք պատրաստվում են ամենայն մանրամասնորեն: Յուրաքանչյուրն իր չափով: Այսօր արդեն ընկույզի մեկ կիլոգրամն արժե 3 հազար դրամ, մաքրված միջուկը՝ 6-7 հազար: Կարտոֆիլը մինչև հասնում է մայրաքաղաք, դառնում է 300 դրամ: Ամռանը 55 դրամով վաճառվող ձվի գինը բարձրացել է 10-15 դրամով՝ նայած խանութ: Եվ հիմա դեռ նոյեմբերի առաջին շաբաթն է: Չի բացառվում, որ Նոր տարվա նախաշեմին այն հատի 100 դրամի սահմանը:
Ինչպես նկատել է Արմեն Պողոսյանը, եթե դաշտը մնա անվերահսկելի, տնտեսավարողն իր գնային քաղաքականությամբ անընդհատ կհարվածի սպառողի գրպանին: Հացի թանկացմանն անդրադառնալով` Պողոսյանը նշել է, որ հացի արտադրությամբ զբաղվողները խաբում են սպառողին, քանի որ թանկացումը կատարվում է քաշի պակասեցման հաշվին: Եվ իսկապես, եթե գնորդը նախկին 100-դրամանոց հացը գնի 110 դրամով, իր համար գոնե հստակ կլինի, որ հացի գինը բարձրացել է: Իսկ երբ հացը նա գնում է նույն գնով, սակայն քաշի տարբերությամբ, որի մասին ինքը չգիտի, նա խաբվում է: Ավելի վատ է, երբ ոչ միայն գինն են բարձրացնում, այլև քաշն են պակասեցնում: Ըստ Պողոսյանի՝ տնտեսության մեջ մենաշնորհն է գերիշխում, և եթե բացակայում է մրցակցությունը, այս վիճակը կարող է երկար շարունակվել:

Կարինե ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ

Դիտվել է՝ 13468

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ