Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ենթագիտակցական ակնածանք Եկեղեցու նկատմամբ

 Ենթագիտակցական ակնածանք Եկեղեցու նկատմամբ
06.05.2024 | 12:01

Իշխանությունն ամենատարբեր եղանակներով թիրախավորում է եկեղեցին (ծաղր, սարկազմ, սպառնալիք, ատելության խոսք և այլն):

Իշխանության քարոզչությունը միշտ հրաշալի է աշխատել (միակ աշխատող բանը), սակայն այս դեպքում գործելու է հայ ավանդական «Ձեր սրած բիզը…» խոսքը:

Վեց տարի շարունակ որքան էլ խաբված լինի ժողովուրդը, այնուհանդերձ, նրա գենետիկ հիշողության, ենթագիտակցության մեջ այնքան խորն է նստած ակնածանքը եկեղեցու նկատմամբ, որ իշխանության քարոզչությունը ատելությամբ է ընդունվում անգամ նրա համակիրների կողմից:

Վահան Հովհաննիսյան

Դիտվել է՝ 1769

Մեկնաբանություններ