Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Կարեն ՔՈՉԱՐՅԱՆ. Հետաքրքիր է, մենք ՌԴ-ում ի՞նչ ունենք՝ դեսպա՞ն, թե՞ «թթվի քար»

Կարեն ՔՈՉԱՐՅԱՆ. Հետաքրքիր է, մենք ՌԴ-ում ի՞նչ ունենք՝ դեսպա՞ն, թե՞ «թթվի քար»
18.07.2013 | 00:06

Հայաստանը երևի աշխարհի միակ երկիրն է, որի դեսպանների մեծ մասը ոչ թե դիվանագիտական առաքելություն է իրականացնում այլ պետություններում, ներկայացնելով մեր պետության և մեր քաղաքացիների շահերը տվյալ երկրում, այլ զբաղված է իր բիզնես-պրոեկտների առաջխաղացմամբ։ Ավելին, նրանցից շատերը, ժամկետը լրանալուց հետո, այդպես էլ չեն վերադառնում հայրենիք, որովհետև, «առաքելությունն» ավարտելու պահին, հիմնականում տեղի հայ համայնքից հավաքած փողերով, սեփական բիզնես բացած տղերքը սկսում են վայելել իրենց «դիվանագիտական» աշխատանքի պտուղները։ Ասածիս վառ ապացույցն է Ռուսաստանում մեր դեսպանի կեցվածքը՝ Հրաչյա Հարությունյանի հետ տեղի ունեցածի առնչությամբ։ Հետաքրքիր է, մենք ՌԴ–ում ի՞նչ ունենք՝ դեսպա՞ն, թե՞ «թթվի քար»։ Ես ներողություն եմ խնդրում բոլոր այն դեսպաններից ու դիվանագետներից, ովքեր իրոք ամեն ինչ անում են, որպեսզի մեր պետությունը ներկայանալի լինի ժամանակակից բարդ ու դաժան աշխարհում։

Դիտվել է՝ 2124

Մեկնաբանություններ