Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Տեղյա՞կ չեն հուշարձանների կողքին տեղադրված տեղեկատվական վահանակների բովանդակությունից

Տեղյա՞կ չեն հուշարձանների կողքին տեղադրված տեղեկատվական վահանակների բովանդակությունից
10.11.2012 | 21:05

Մշակույթի նախարարության աշխատակիցներն ասում են, թե իրենք տեղյա՞կ չեն հուշարձանների կողքին տեղադրված տեղեկատվական վահանակների բովանդակությունից:

Այդ դեպքում դեռ 2009 թվականի ապրիլին Ռիչարդ Նայը, «Ճանաչենք Հայաստանի հուշարձանները» հասարակական կազմակերպության տնօրենը, «հուշարձանների հանրահռչակման ու մեկնաբանման» ոլորտում աչքի ընկած մի խումբ աշխատակիցների շարքում ինչու է խրախուսվել ՀՀ մշակույթի նախարարության պատվոգրով:

http://mincult.am/home-1-163-page-90.html

Լիանա ԱՅՎԱԶՅԱՆ

Դիտվել է՝ 5393

Մեկնաբանություններ