Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Կեղտի մեջ կորցրին

Կեղտի մեջ  կորցրին
22.02.2013 | 01:00

-Էս էի՞ր ուզում… Ախր, դու ո՜ւր, քաղաքականությունը ո՜ւր:

Կսմթեց՝ Նիկոլայ Մանուկյանը (ՆԻԿՕ)

Դիտվել է՝ 3381

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ