Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Արմեն ԱՇՈՏՅԱՆ. Երկուսը՝ մեկում

Արմեն ԱՇՈՏՅԱՆ. Երկուսը՝ մեկում
05.02.2013 | 19:29

Պարույր Հայրիկյանի այսօրվա հայտարարությունը, դատելով արձագանքներից և վերլուծելով ստեղծված ներքաղաքական դիսկուրսը`

1. խառնեց այն շրջանակների խաղաքարտերը, որոնք կագնած էին մահափորձի հետևում:

2. խառնեց այն ուժերի խաղաքարտերը, որոնք կանգնած չէին մահափորձի հետևում, բայց դեմ չէին լինի, որ ընտրական գործընթացը Հայաստանում խաթարվի:

Դիտվել է՝ 3589

Մեկնաբանություններ