Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Չա­րը ե­լել է շա­լակն աշ­խար­հի, հա­յը աշ­խարհն է շա­լա­կած տա­նում

Չա­րը ե­լել է շա­լակն աշ­խար­հի, հա­յը աշ­խարհն է շա­լա­կած տա­նում
20.10.2020 | 00:08
Դիտվել է՝ 174637

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ