Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Տեղեկատվական պատերազմ մեր դեմ վարվում է թե՛ դրսից, թե՛ ներսից

Տեղեկատվական պատերազմ մեր դեմ վարվում է թե՛ դրսից, թե՛ ներսից
28.05.2023 | 22:19

Գիտե՞ք ինչն է վտանգավոր։

Տարածվում է առաջին հայացքից չափազանց զգայուն տեղեկություն (օրինակ` Ծիծեռնակաբերդում Հայոց ցեղասպանության թանգարան-ինստիտուտի արխիվը ոչնչացնելու մասին) որը հետագայում պարզվում է, որ իրականում ընդամենը նախկինում կատարված փաստաթղթերի անորակ արտատպման մասն է եղել։

Հասարակությունը հանգստանում է, էմոցիաները թուլանում են։ Իսկ հետո, երբ կատարվում է իրական հանցագործություն` ուղղված ազգային արժեքների, հիշողության, ինքնության դեմ, հասարակությունը ենթագիտակցորեն հավատում է, որ դա հերթական լրատվական կեղծիքն է, ու հենց դրա անվան տակ էլ կատարվում են իրական գործերը, հենց այն ժամանակ, երբ որևէ մեկն այլևս չի հավատում, չի սպասում, չի քննարկում։

Սա նման է ժողովրդական հայտնի ասացվածքին, երբ «սուտասանի տունը այրվում է, ոչ ոք չի հավատում»:

Այսպես է աշխատում տեղեկատվական պատերազմի տեխնոլոգիան։ Ասել է թե` տեղեկատվական պատերազմ մեր դեմ վարվում է թե՛ դրսից, թե՛ ներսից։

Արա Պողոսյան

Դիտվել է՝ 4069

Մեկնաբանություններ