Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Օգտվում են երկրի համար ծանր ժամանակներից

Օգտվում են երկրի համար ծանր ժամանակներից
30.12.2022 | 11:11

Այնքան հեշտ է մարդկանց մեջ խուճապ ու տագնապ տարածել, վատատեսական մտքեր ասել ու ինքնահաստատվել կամ այդկերպ ամեն ինչից տեղյակ մարդու տպավորություն ստեղծել։
Մեր իրականության մեջ այդպիսի մարդիկ շատ կան։ Մարդիկ, որոնք կյանքում որևէ լուրջ հաջողություն չեն ունեցել, որևէ լուրջ ծանոթություն չունեն կամ որևէ ուղղակի չարացած են իրենց անհաջողությունների համար, սկսում են օգտվել երկրի համար ծանր ժամանակներից ու հրապարակային խոսքի հնարավորությունից՝ տարածելով այնպիսի մտքեր, որոնք թեպետ իրականությունից հեռու են, բայց հետաքրքրություն են ձևավորում այն արտահայտողի շուրջ։


Այդպիսի մարդիկ չեն մտածում հայրենիքի, պետության, հայրենակիցների մասին։ Այդպիսի կեղծիքներ տարածողների մտքին միայն մեկ բան է՝ հետաքրքրություն սեփական անձի շուրջ, գուցե շատ դիտումներ ու լայքեր։ Մնացածը, թե ինչ կլինի մարդկանց հոգում ու ինչքան տագնապ կապրեն, ամենևին հետաքրքիր չէ։


Նաիրի Հոխիկյան

Դիտվել է՝ 17110

Մեկնաբանություններ