Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ՔԱՄՈՒՄ-ԹՈՂՈՒՄ ԵՆ

ՔԱՄՈՒՄ-ԹՈՂՈՒՄ ԵՆ
22.11.2011 | 00:00

-Ի՞նչ շահ, ի՞նչ բան, ուղղակի բյուջեն լցնել ա պետք:

Դիտվել է՝ 3290

Մեկնաբանություններ