Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ավանդական կողմնորոշմամբ ԱՄՆ-ի պրեզիդենտ չես դառնա

Ավանդական կողմնորոշմամբ ԱՄՆ-ի պրեզիդենտ չես դառնա
25.10.2016 | 00:50
Դիտվել է՝ 4232

Մեկնաբանություններ