Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ամբողջը փրկելու համար ինչ-որ բանից ստիպված ես հրաժարվել

Ամբողջը փրկելու համար ինչ-որ բանից ստիպված ես հրաժարվել
08.07.2016 | 01:26
Դիտվել է՝ 3856

Մեկնաբանություններ