Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Միահեծան առաջնորդն ու «բազմակարծության» ջատագովները

Միահեծան առաջնորդն ու «բազմակարծության» ջատագովները
19.09.2014 | 01:57

Կսմթեցին

Նիկոլայ ՄԱՆՈՒԿՅԱՆԸ (ՆԻԿՕ) ու

Լիլի ՄԱՐՏՈՅԱՆԸ

Դիտվել է՝ 2715

Մեկնաբանություններ