Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հաց և ժողովրդավարություն

Հաց և ժողովրդավարություն
18.01.2013 | 01:23

ԸՆՏՐԱԶԱՆԳՎԱԾ - Հացը ցամաք էլ կուտենք, իսկ ձեր սուտի ժողովրդավարությունից ականջներս կո՜ւշտ-կուշտ են:

Դիտվել է՝ 7583

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ