ԱՄՆ-ի նախագահ Ջո Բայդենը հայտարարել է, որ դուրս կգա նախագահական ընտրապայքարից, եթե բժիշկները պարզեն, որ ինքն առողջական խնդիրներ ունի։ «Անկեղծ ասած, ես կարծում եմ, որ միակ բանը, որ տարիքը բերում է, իմաստությունն է»,- հավելել է Բայդենը։ Ավելի վաղ նա ասել էր, որ կհրաժարվի նախընտրական մրցապայքարից միայն այն դեպքում, եթե Աստված իրեն ասի դա անել։               
 

«Ինչ­պես Հի­սու­սը, այդ­պես էլ Նա­րե­կա­ցին Աստ­ծուց նե­րո­ղու­թ­յուն է խնդ­րում բո­լո­րիս մեղ­քե­րի հա­մար»

«Ինչ­պես Հի­սու­սը, այդ­պես էլ Նա­րե­կա­ցին Աստ­ծուց նե­րո­ղու­թ­յուն է խնդ­րում բո­լո­րիս մեղ­քե­րի հա­մար»
02.10.2020 | 00:09

«Ի­րա­տե­սի» հյու­րը դե­րա­սան, բե­մադ­րիչ ԴԱ­ՎԻԹ ՀԱ­ԿՈ­ԲՅԱՆՆ է:


-Պա­րոն Հա­կո­բյան, Հա­յաս­տա­նը հեր­թա­կան ան­գամ ներ­քաշ­վել է պա­տե­րազ­մա­կան ակ­տիվ գոր­ծո­ղու­թյուն­նե­րի փուլ և կա­տա­ղի մար­տեր է մղում տաս­նա­մյակ­ներ շա­րու­նակ չհան­դարտ­վող թշ­նա­մու դեմ: ՈՒ­նենք զո­հեր, ցա­վա­լի կո­րուստ­ներ: Ի՞նչ կա­սեք այս ա­ռի­թով: Կար­ծես «Կյանք ու կռիվ» ֆիլ­մում Ձեր մարմ­նա­վո­րած հե­րո­սի նման մարդ­կանց ժա­մա­նակն է կր­կին Հա­յաս­տա­նում:
-Ցա­վա­լիո­րեն մենք նո­րից ստիպ­ված ենք մի նոր Սար­դա­րա­պատ ապ­րելու, ցա­վա­լիո­րեն նո­րից կանգ­նած ենք օր­հա­սա­կան ճա­կա­տա­մար­տի ա­ռաջ: Ցա­վա­լիո­րեն նո­րից ստիպ­ված ենք մո­ռա­նալու մեր բո­լոր անձ­նա­կան խն­դիր­նե­րը: ՈՒ­զում եմ՝ բո­լորս միա­սին լի­նենք, հա­մախ­մբ­վենք, հաս­կա­նանք, որ սա հեր­թա­կան կռիվն է մեր ինք­նու­թյան դեմ: Ե­կել է պա­հը, որ մի վեր­ջին հուժ­կու հար­ված հասց­նենք էս ան­հաս­կա­նա­լի երևույ­թին: Մեր կող­մում սերն է, նրանց կող­մում՝ ա­տե­լու­թյու­նը, մեր կող­մում ճշ­մար­տու­թյունն է, նրանց կող­մում՝ կեղ­ծի­քը: Բո­լո­րիս ցա­վը մեկ է, և ես հաս­կա­նում եմ այդ ցա­վը: Բայց մենք ու­րիշ ճա­նա­պարհ չու­նենք: Հպար­տա­նում եմ իմ ազ­գով: Գի­տեմ, որ ա­մեն ինչ լավ է լի­նե­լու: Մենք հաղ­թե­լու ենք:
-Պա­րոն Հա­կո­բյան, այս կռի­վը մեզ հա­մար միա­կը չէ, ցա­վոք: Սրան նա­խոր­դած կո­րո­նա­վի­րու­սի հա­մա­վա­րա­կը պա­կաս վտան­գա­վոր չէր, այս «ճա­կա­տում» ևս մեր զո­հե­րի թի­վը փոքր չէ: Սրան գու­մա­րած՝ նաև մեր կո­րուստ­նե­րը տն­տե­սա­կան, մշա­կու­թա­յին, հո­գե­բա­նա­կան դաշ­տում: Ի­հար­կե, յու­րա­քան­չյուրս իր ո­լոր­տում փոր­ձեց դի­մա­կա­յել ա­ղե­տա­լի հի­վան­դու­թյա­նը: Հա­մա­վա­րա­կի պար­տադ­րած ինք­նա­մե­կու­սաց­ման շր­ջա­նում Հա­մազ­գա­յին թատ­րո­նը հան­դես ե­կավ «Ա­ռա­կա­նի» նա­խագ­ծով: Որ­քա­նո՞վ այն ար­ձա­գանք գտավ հան­րու­թյան շր­ջա­նում, բա­վա­րար­վա՞ծ եք մարդ­կանց ներ­գավ­վա­ծու­թյամբ, առ­ցանց դի­տում­նե­րի քա­նա­կով:
-Երբ սկս­վե­ցին հա­մա­վա­րա­կը, դրա­նով պայ­մա­նա­վոր­ված ար­գելք­նե­րը, ցայտ­նո­տա­յին վի­ճա­կում հայ­տն­վե­ցինք: Պար­զա­պես ելք չկար, չէինք հաս­կա­նում՝ ին­չով պի­տի զբաղ­վենք, ոնց պի­տի գոր­ծենք: Հա՛, հաս­կա­ցանք, որ պե­տու­թյու­նը թատ­րոն­նե­րի ֆի­նան­սա­վո­րու­մը, որ­պես այդ­պի­սին, պահ­պա­նում էր, ո­րի հա­մար շնոր­հա­կալ ենք: Բայց… Բուն վի­ճա­կը սրա­նից չէր թեթևա­նում: Եր­կար ժա­մա­նակ մտմ­տում էինք, քն­նար­կում­ներ ա­նում փոխ­նա­խա­րա­րի հետ, մեր ղե­կա­վա­րի՝ Նա­րի­նե Գրի­գո­րյա­նի հետ: Մի տե­սակ հա­մա­տեղ ծն­վեց «Ա­ռա­կա­նին» ա­նե­լու՝ կարճ-կարճ պատ­մու­թյուն­ներ ներ­կա­յաց­նե­լու այդ գա­ղա­փա­րը: Մշակ­վեց ձևա­չա­փը, ար­վե­ցին ա­ռա­ջին տե­սան­կա­րա­հա­նում­նե­րը: Սկզ­բում չէինք էլ մտա­ծում, որ դա կա­րող է ինչ-որ ար­ձա­գանք ու­նե­նալ, ո­րով­հետև մենք նման գոր­ծով եր­բեք չէինք զբաղ­վել, հա­մա­ցան­ցա­յին հան­դի­սա­տե­սի հետ աշ­խա­տե­լու փորձ բո­լո­րո­վին չու­նեինք: Բայց ի զար­մանս մեզ՝ ակ­տիվ ար­ձա­գանք­ներ, լուրջ թվով դի­տում­ներ ու­նե­ցանք, ո­րոնք հա­սել են տաս­նյակ հա­զար­նե­րի: Ե­ղան ա­ռա­ջարկ­ներ նաև՝ թե­ման փո­խե­լու, այլ բա­ներ նույն­պես ներ­կա­յաց­նե­լու այդ ձևա­չա­փով: Հե­տո այդ­պես էլ ե­ղավ. ան­ցանք ու­րիշ նա­խագ­ծի: Վար­շամ Գևոր­գյա­նը հե­տաքր­քիր բան ա­ռա­ջար­կեց՝ ա­նել փոքր ֆիլ­մեր՝ ըստ Վա­հան Թո­թո­վեն­ցի «Կյան­քը հին Հռո­մեա­կան ճա­նա­պար­հի վրա» վե­պի: Դա նույն­պես շատ հա­ջող­ված նա­խա­գիծ է, ես դի­տել եմ գե­րա­գույն հա­ճույ­քով, նույն գնա­հա­տա­կա­նը լսել եմ շա­տե­րից: Ես չէի էլ պատ­կե­րաց­նում, թե այս ձևա­չա­փով կա­րե­լի է ու­շագ­րավ բան ստա­նալ: Այն չէր հա­վակ­նում գե­ղար­վես­տա­կան ֆիլմ, կար­ճա­մետ­րաժ ֆիլմ դառ­նա­լու: Պար­զա­պես թա­տե­րա­կա­նաց­ված պատ­մու­թյուն­ներ էին, ո­րոնք նկա­րե­լիս դե­րա­սան­նե­րը հիմ­նա­կա­նում միա­սին չէին աշ­խա­տում: Յու­րա­քան­չյուրն իր կտորն ինքն էր նկա­րում, հե­տո դրանք հա­վաք­վում էին Վար­շամ Գևոր­գյա­նի ստու­դիա­յում ու միաց­վում ի­րար, մոն­տաժ­վում, հա­մադր­վում ե­րաժշ­տու­թյան հետ: Շատ քիչ տե­սա­րան­ներ են ե­ղել, ո­րոն­ցում եր­կու դե­րա­սան միա­սին խա­ղա­ցել են, և մեկ ու­րիշն էլ նկա­րել է նրանց: Պի­տի ա­սեմ, որ մյուս թատ­րոն­ներն էլ բա­վա­կա­նին ակ­տիվ էին: Ես նաև Սուն­դու­կյա­նի ան­վան թատ­րո­նում եմ աշ­խա­տում, որ­տեղ նույն­պես շատ հե­տաքր­քիր բա­ներ են ար­վել այս ըն­թաց­քում՝ վար­պե­տաց դա­սեր, տե­սա­հան­դի­պում­ներ: Ա­նընդ­հատ փոր­ձել ենք պա­հել կա­պը հան­դի­սա­տե­սի հետ, որ­պես­զի հան­դի­սա­տե­սը չմո­ռա­նա, որ մենք կանք, որ թատ­րո­նը կա: Դե, հի­մա էլ ար­դեն թույ­լատր­ված է խա­ղալ դահ­լիճ­նե­րում: Մինչ այս ու­նեինք բա­ցօ­թյա ներ­կա­յա­ցում­ներ խա­ղա­լու թույ­լտ­վու­թյուն, սար­քել էինք ինչ-որ մի­ջա­վայր, բայց չհասց­րինք էլ այն­տեղ խա­ղալ: Սեպ­տեմ­բե­րի 15-ից խա­ղում ենք դահ­լի­ճում:

-Դուք «Նա­րեկ» եք կար­դում, որն ամ­բող­ջու­թյամբ ձայ­նագր­ված է Սոս Սարգ­սյա­նի ըն­թերց­մամբ և լայն լսա­րան ու­նի: Մենք ա­սես բիբ­լիա­կան ա­ղե­տի ժա­մա­նակ­նե­րում ենք ապ­րում՝ կո­րո­նա­վի­րուս, կե­նաց ու մա­հու կռիվ սան­ձար­ձակ թշ­նա­մու դեմ: Սր­բա­զան այդ մա­տյանն ըն­թեր­ցե­լիս ի՞նչ են­թի­մաստ եք դնում Ձեր գոր­ծի մեջ:
-Ես միշտ ցան­կա­ցել եմ «Մա­տյան ող­բեր­գու­թյան»-ը ամ­բող­ջու­թյամբ կար­դալ: Շատ ե­րի­տա­սարդ էի, երբ ռա­դիո­յով լսե­ցի Սոս Սարգ­սյա­նի՝ այն ժա­մա­նակ ար­ված ձայ­նագ­րու­թյուն­նե­րից մի քա­նի հատ­ված. դեռ ամ­բող­ջու­թյամբ չէր կար­դա­ցել Նա­րե­կա­ցու «Մա­տյա­նը»: Նա ան­բա­ցատ­րե­լի լավ է կար­դում, ան­բա­ցատ­րե­լի տա­ղան­դա­վոր է կար­դում, ան­բա­ցատ­րե­լի հե­տաքր­քիր է կար­դում, հզոր է­ներ­գիա­յով է կար­դում: Ես ա­նընդ­հատ մտա­ծում էի՝ կկա­րո­ղա­նա՞ ու­րիշ մեկն էլ այս­պես կար­դալ: Կար­ծում եմ՝ կան բա­ներ, ո­րոնք բե­մից կար­դալ չի կա­րե­լի: Օ­րի­նակ՝ ինձ սպա­նեն, սի­րա­յին պոե­զիա բե­մից չեմ կար­դա. դա ան­հե­թե­թու­թյուն է:
-Դա մե­կու­սի կար­դա­լու հա­մար է, ա­յո՞:
-Դա մի հո­գու ա­կան­ջին շշն­ջա­լու բան է: Պոե­զիա է՝ ինքդ քեզ հա­մար կար­դա­լու: Բե­մից կա­րե­լի է կար­դալ է­պի­կա­կան գործ, օ­րի­նակ՝ «Սա­սուն­ցի Դա­վիթ»-ը: Այն­պի­սի բան, ո­րում կան է­պի­կա, պա­թոս, պայ­քա­րի ո­գի: Մա­նա­վանդ այս օ­րե­րի մեր ի­րա­կա­նու­թյու­նը այդ է թե­լադ­րում, մար­դիկ ո­գեշն­չող խոս­քի կա­րիք ու­նեն, պետք է լսեն այդ­պի­սի խոսք: Թե չէ հինգ հա­րյուր հո­գու ա­ռաջ կանգ­նել ու սի­րա­յին բա­նաս­տեղ­ծու­թյուն կար­դալ անբ­նա­կան է: Չեմ ա­սում, թե չի կա­րե­լի, ուղ­ղա­կի ինքս կար­ծում եմ, որ ճիշտ չէ. այդ­պես մտա­ծելն իմ ի­րա­վունքն է, և ոչ ոք չի կա­րող ինձ ստի­պել այլ կերպ մտա­ծել: Նույնն է Նա­րե­կա­ցու դեպ­քում: Բե­մից Նա­րե­կա­ցի կար­դա­լը շատ բարդ բան է: Ե­թե նույ­նիսկ փոր­ձում ես կար­դալ, պետք է մե­կու­սա­նաս: Ի՞նչ է Նա­րե­կա­ցու «Մա­տյա­նը», վեր­ջին հաշ­վով: Դա ոտ­քից գլուխ նե­րո­ղու­թյուն է: Նե­րո­ղու­թյուն՝ աշ­խար­հի մեղ­քե­րի հա­մար, բո­լո­րիս մեղ­քե­րի հա­մար: Նա­րե­կա­ցին միջ­նա­դա­րյան մի նոր Հի­սուս է, վեր­ջին հաշ­վով: Ինչ­պես Հի­սու­սը, այդ­պես էլ Նա­րե­կա­ցին Աստ­ծուց նե­րո­ղու­թյուն է խնդ­րում բո­լո­րիս մեղ­քե­րի հա­մար: «Նե­րի՛ր, Հա՛յր, քան­զի չեն հաս­կա­նում, թե ինչ են ա­նում»,- ա­սում է Հի­սու­սը, և նրա ամ­բողջ ա­սե­լի­քը նե­րո­ղու­թյուն է: Նույնն է Նա­րե­կա­ցու հան­ճա­րը, նա նե­րո­ղու­թյուն է խնդ­րում ոչ միայն իր, այլև մար­դու, մարդ էա­կի հա­մար: Ես, ի­հար­կե, ամ­բող­ջա­կան տեքս­տը չեմ կար­դում: Դա հս­կա­յա­կան աշ­խա­տանք է, ֆի­նան­սա­կան ներդ­րում­ներ է են­թադ­րում, ստու­դիա­յի, հա­մա­պա­տաս­խան պայ­ման­նե­րի ա­պա­հո­վում: Բայց տղա­յիս հոր­դո­րով հա­մա­վա­րա­կի օ­րե­րին մի քա­նի հատ­ված կար­դա­ցի՝ նույ­նիսկ չհա­վա­տա­լով, որ դի­տում­ներ կլի­նեն: Հե­տո հա­ճե­լիո­րեն զար­մա­ցա, որ տա­սը հա­զար մարդ լսել էր ըն­թեր­ցում­ներս, կիս­վել, ար­ձա­գան­քել նա­մակ­նե­րով: Զար­մա­նում եմ, ու­րա­խա­նում, որ մարդ­կանց հե­տաք­րք­րում է Նա­րե­կա­ցին:
-Եվ պա­տե­րազ­մա­կան այս օ­րե­րին, երբ մենք ազ­գո­վին ա­ղո­թում ենք մեր զին­վո­րա­կան­նե­րի հա­մար, Նա­րե­կա­ցու Ձեր ըն­թեր­ցու­մը նոր ի­մաստ է ձեռք բե­րում, այն դառ­նում է հա­մազ­գա­յին այդ ա­ղոթ­քի մի հն­չյու­նը, որն ան­պայ­ման հաս­նում է Աստ­ծուն և դառ­նում ազ­գա­պահ­պան գոր­ծոն:
-Հեն­րիկ Մա­լյա­նը հան­ճա­րեղ խոսք ու­ներ. «Ե­թե մի հո­գի դահ­լի­ճից հե­ռա­ցել է՝ մի կարևոր բան մեր ա­րա­ծից տա­նե­լով, նշա­նա­կում է, ի­զուր չէ մեր աշ­խա­տան­քը»: Ես նույն­պես այդ մեկ հո­գու հա­մար պի­տի ա­նեմ իմ գոր­ծը, ե­թե նույ­նիսկ մնա­ցած հա­րյու­րին չի հե­տաք­րք­րում իմ ա­րա­ծը: Մոսկ­վա­յի թա­տե­րա­կան իս­տի­տու­տի ռեկ­տո­րին՝ Ռոս­տիս­լավ Պլյատ­տին, հարց­նում են, թե ա­մեն տա­րի ինս­տի­տուտ ըն­դուն­վող ութ­սուն ու­սա­նողն էլ տա­ղան­դա­վո՞ր են: Պլյատ­տը պա­տաս­խա­նում է. «Հա­նուն մեկ տա­ղան­դա­վոր ու­սա­նո­ղի՝ ար­ժի չար­չար­վել ութ­սուն հո­գու հետ»: Նա­րե­կա­ցին Աստ­ծուն հաս­նե­լու, ա­րար­չա­գոր­ծու­թյա­նը, կա­տա­րե­լու­թյա­նը հաս­նե­լու ձգ­տումն է: Ին­չու՞ է ա­ռա­ջա­նում հա­վա­տում ես-չես հա­վա­տում, կա Աստ­ված-չկա Աստ­ված հար­ցադ­րու­մը: Ո­րով­հետև մար­դը կա­տա­րյալ չէ: Մար­դը ձգ­տում է լի­նել կա­տա­րյալ: Մար­դը դեռ գի­տակ­ցու­թյան չի ե­կել, վեր­ջին հաշ­վով: Նա ձգ­տում է գի­տակ­ցու­թյան: Բայց ցա­վոք, այդ ձգտ­ման ճա­նա­պար­հին այ­լան­դակ բա­ներ է ա­նում: Ար­դեն քա­նի հա­զա­րա­մյակ այ­լան­դակ բա­ներ է ա­նում: Եվ ե­թե իմ ըն­թեր­ցու­մը գո­նե մեկ հո­գու կա­րող է օգ­նել, ես պատ­րաստ եմ այդ մեկ հո­գու հա­մար կար­դա­լու Նա­րե­կա­ցու ա­ղոթք­նե­րը:

-Օս­կա­րի մր­ցա­նա­կա­բաշ­խու­թյանն առ­նչ­վող վեր­ջին նո­րու­թյու­նը փո­թո­րիկ է ա­ռա­ջաց­րել կի­նո­գոր­ծիչ­նե­րի և ոչ միայն նրանց շր­ջա­նում: Մր­ցա­նա­կին ար­ժա­նա­նա­լու հա­մար սահ­ման­վում են նա­խա­պայ­ման­ներ՝ ֆիլ­մում պետք է ներգ­րավ­ված լի­նեն ռա­սա­յա­կան, սե­ռա­կան, ազ­գա­յին փոք­րա­մաս­նու­թյուն­նե­րի ներ­կա­յա­ցու­ցիչ­ներ, ան­չա­փա­հաս­ներ և այլն, և այլն: Կի­նո­յի, առ­հա­սա­րակ որևէ ժան­րում ստեղ­ծա­գոր­ծող ան­հա­տի ա­ռաջ նա­խա­պայ­ման­ներ դնե­լը տրա­մա­բա­նա­կա՞ն է:
-Այդ բո­լորն ան­հե­թե­թու­թյուն է: Ի՞նչ է նշա­նա­կում ընդ­գր­կել այս կամ այն խմ­բի ներ­կա­յա­ցու­ցիչ: Ե­թե իմ ֆիլ­մում չկա սևա­մոր­թի կեր­պար, ես պի­տի զո­ռով այն մտց­նե՞մ, ե­թե իմ սցե­նա­րում չկա ան­չա­փա­հաս, ես պի­տի ան­պայ­ման սցե­նարս փո­խե՞մ, ե­թե իմ տա­րա­ծաշր­ջա­նում չկա ազ­գա­յին փոք­րա­մաս­նու­թյուն, ես պի­տի դա ար­հես­տա­կա­նո­րեն հնա­րե՞մ: Կամ՝ այդ սե­ռա­կան փոք­րա­մաս­նու­թյուն­նե­րը, ո­րոնց ան­վան հա­պա­վու­մից բան չեմ հաս­կա­նում ա­ռանձ­նա­պես ու չեմ էլ կա­րո­ղա­նում հի­շել:
-ԼԳԲՏ. դա­րի չա­րի­քը:
-Այդ ա­մե­նը մեր այ­լան­դակ­վա­ծու­թյան, բա­րո­յազ­րկ­վա­ծու­թյան հետևանքն է: Եվ ա­մեն տեղ այդ բա­րո­յա­զուրկ­նե­րը նս­տած են, ցա­վոք: Վեր­ջին հաշ­վով, ո՞րն է մեր այ­սօր­վա դժ­բախ­տու­թյուն­նե­րի սրաց­ման, խո­րաց­ման պատ­ճա­ռը: Ան­բա­րո­յա­կա­նու­թյու­նը: Մշա­կույ­թը, ար­վես­տը հե­ռա­նում են բա­րո­յա­կա­նու­թյու­նից: Դա ե­ղել է նաև ան­ցյա­լում՝ ան­տիկ աշ­խար­հում: Մարդ­կու­թյունն այն­քան հե­ռա­ցավ բա­րո­յա­կա­նու­թյու­նից, որ կոր­ծան­վեց, և հա­րյու­րա­վոր տա­րի­ներ հե­տո սկ­սեց կա­մաց-կա­մաց վե­րագտ­նել ի­րեն, մինչև ե­կավ Վե­րած­նուն­դը: Հի­մա էլ նույն շր­ջա­փու­լով գնում է կոր­ծան­ման: Հու­սանք՝ քա­նի որ հի­մա ա­մեն ինչ շատ ա­րագ է կա­տար­վում, վե­րա­կանգ­նումն էլ կա­րող է ա­րագ լի­նել: Մարդ­կու­թյու­նը, ա­յո՛, նո­րից վե­րած­նունդ է ապ­րե­լու: Ես չգի­տեմ՝ մենք կտես­նե՞նք այդ վե­րած­նուն­դը, թե՞ չէ, բայց սե­րունդ­նե­րը տես­նե­լու են ան­պայ­ման: Ո­րով­հետև չի կա­րող մար­դը եր­կար ժա­մա­նակ կեղ­տի մեջ ապ­րել, ան­բա­րո­յա­կա­նու­թյան մեջ ապ­րել: Բա­ցառ­վում է: Հնա­րա­վոր չէ ան­դա­դար ցե­խոտ հա­գուս­տով պտտ­վել: Մի օր զզ­վում ես, հա­նում-դեն նե­տում և մա­քուր շոր հագ­նում: Սա հեր­թա­կան շր­ջա­փուլն է, այ­լան­դակ­վա­ծու­թյան հեր­թա­կան աս­տի­ճանն է, և մենք՝ մարդ­կու­թյու­նը, սա էլ ենք անց­նե­լու: Եր­բեմն-եր­բեմն այ­լան­դա­կու­թյու­նը, ան­բա­րո­յա­կա­նու­թյու­նը գլուխ են բարձ­րաց­նում: Եվ երբ բա­նը հաս­նում է ֆի­նան­սա­կան, իշ­խա­նա­կան վե­րին ա­թոռ­նե­րին, աշ­խար­հը ցնց­վում է: Հի­մա մենք այդ ցնց­ման մեջ ենք՝ ան­բա­րո­յա­կա­նու­թյան հաղ­թար­շա­վի ցնց­ման: Բայց ես հա­վա­տում եմ, որ ի­րենք չեն հաղ­թե­լու: Ան­բա­րո­յա­կա­նու­թյու­նը չի կա­րող հաղ­թել, հի­վան­դը չի կա­րող հաղ­թել: Հի­վան­դին պետք է ա­ռող­ջաց­նել, ոչ թե տալ իշ­խա­նու­թյուն: Ես այլևս չեմ ցան­կա­նում, որ որևէ հայ­կա­կան ֆիլմ ձգ­տի մաս­նակ­ցե­լու Օս­կա­րի մր­ցա­նա­կա­բաշ­խու­թյա­նը: Սա ար­դեն այ­լան­դա­կու­թյուն է, խեղ­կա­տա­կու­թյուն: Այ­լան­դա­կու­թյուն է՝ մի այլ կար­գի: Եվ մեր հարևան­նե­րի այ­սօր­վա պահ­վածքն էլ հենց այդ հա­մընդ­հա­նուր ան­բա­րո­յա­կա­նու­թյան մի դրսևո­րումն է, որ դար­ձել է չա­րիք մեր ազ­գի հա­մար: Սա­կայն կրկ­նեմ՝ մենք նա­հան­ջե­լու տեղ չու­նենք, պի­տի գնանք մինչև վերջ ու հաղ­թենք:


Զրույ­ցը վա­րեց
Կա­րի­նե ՌԱ­ՖԱ­ՅԵ­ԼՅԱ­ՆԸ

Դիտվել է՝ 43022

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ