«Հյուսիս-Հարավ» միջազգային միջանցքը դինամիկ տեմպերով շարունակում է կյանքի կոչվել՝ փաստացի շրջացնելով Հայասատանը՝ իր «խաղաղության խաչմերուկներով» ու նման այլ մտացածին նախաձեռնություններով:
Օրերս Իրանում շահագործման հանձնվեց Ռեշտ-Կասպյան երկաթուղին, որը, իր հերթին, իրանա-ադրբեջանական Քազվին-Ռեշտ-Աստարա երկաթուղու մաս է կազմում: Վերջինս էլ «Հյուսիս-Հարավ» միջանցքի Կովկաս-Կասպյան հատվածի առանցքներից է:
Նույն տրամաբանությամբ ու դինամիկայով է ընթանում նաև Իրան-Ադրբեջան-Ռուսաստան՝ «Հյուսիս-Հարավ էլեկտրաէներգետիկ միջանցքի» ձևավորումը, ինչին արդեն բազմիցս անդրադարձել եմ:
Արտաքին դերակատարներին Հայաստանը տրանպորտային-լոգիստիկ առումով հետաքրքիր է այլևս բացառապես «Զանգեզուրյան միջանցքի» մասով: Միջազգային նշանակության ոչ մի հաղորդակցություն չի անցնելու շրջափակվող Հայաստանով՝ ոչ «Հյուսիս-Հարավը», ոչ «Արևելք-Արևմուտքը», քանզի երկուսի ներքո էլ հիմնական նախագծերը կամ արդեն կյանքի են կոչվել կամ արդեն գտնվում են իրագործման փուլում:
ՎահեԴավթյան
Ք.գ.դ., պրոֆեսոր