Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Առնե­տի տար­վա նվե­րը Ա­մա­նո­րից ա­ռաջ

Առնե­տի տար­վա նվե­րը Ա­մա­նո­րից  ա­ռաջ
25.12.2020 | 01:43
Դիտվել է՝ 500469

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ