«Թուրքիան մեր օգնությամբ որոշ ժամանակ առաջ սկսեց հայ-թուրքական հարաբերությունների կարգավորման գործընթացը։ Այժմ այն կանգ է առել, բայց Թուրքիայի հետաքրքրությունը մնում է, և մենք պատրաստ ենք դրան։ Դե, պարզ է, որ կարգավորումը պետք է տեղի ունենա բոլոր մյուս խնդիրների համատեքստում, որոնք պետք է լուծվեն Հարավային Կովկասում, Ղարաբաղյան հիմնախնդրի սկզբունքային լուծման համատեքստում»,- ՄԳԻՄՕ-ում ունեցած ելույթի ժամանակ հայտարարել է ՌԴ ԱԳ նախարար Սերգեյ Լավրովը։               
 

Ինչքա՞ն կարելի է գործընթացի կանոնները փոխել

Ինչքա՞ն կարելի է գործընթացի կանոնները փոխել
11.02.2024 | 08:41

ԿԳՄՍ նախարարությունը հայտարարել է ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման նոր գործընթաց՝ բարձրագույն կրթություն չունեցող մասնագետների համար: Ինչքա՞ն կարելի է գործընթացի կանոնները փոխել, շարունակել նվաստացնել ուսուցիչների արժանապատվությունը, նրանց ատեստացիայի համար «խուճուճ» հարցեր ունեցող թեստեր կազմել, դրանք լուծելու համար անբավարար, քիչ ժամանակ տալ։ Ովքե՞ր են կազմել այդ թեստերի հարցերը, ի՞նչ չափանիշներ են կիրառել դրանք կազմելիս, թեստեր կազմողները դրանց բովանդակությունը, հարցերի ճիշտ պատասխանները իրենց հարստանալու միջոց չե՞ն սարքել։ Ինչո՞ւ պետք է մանկավարժական կրթություն չունեցող, մասնագիտությամբ հոգեբան, Նժդեհի գաղափարախոսությունը ֆաշիստական համարող Ժաննա Անդրեասյանը ԿԳՄՍ նախարար լինի, որ հանրակրթության ոլորտը այսպես ձախողի։

Ոսկան Սարգսյան

Դիտվել է՝ 2001

Մեկնաբանություններ