Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Տխուր մտորում մի «ուրախ» համերգի առիթով

Տխուր մտորում մի «ուրախ» համերգի առիթով
28.07.2024 | 18:53

88-ի երկրաշարժից հետո փլատակների տակից դուրս եկող գյումրեցիներն առաջինը հարցնում էին․

«Ի՞նչ կա Արցախից»:

Իսկ այսօր Գյումրին «տոնում» է Արցախի կորուստը:

Ինչպիսի՜ բարոյական անկում որևէ ազգի համար:

Ի՜նչ էինք, ինչ դարձանք:

ԱԶԳ-ԲԱՆԱԿԻՑ դարձանք ազգ-դավաճան:

Ազգից դարձանք խելահեղ ամբոխ:

Ափսո՜ս Գյումրի․․․

Ափսո՜ս հայ ազգ․․․Հայ-հա՜ա՜ա՜ա՜ա՜ա՜յ․․․

Ռուզան ՂԱԶԱՐՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2368

Մեկնաբանություններ