Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ՈՒրիշին փոսից հանողը ինքը կընկնի մեջը

ՈՒրիշին փոսից հանողը ինքը կընկնի մեջը
23.03.2018 | 00:41
Դիտվել է՝ 8166

Մեկնաբանություններ