Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Մեկդ ծպտուն է հանել, Ռուսաստանի հավաքականի օրը կգցեմ

Մեկդ ծպտուն է հանել, Ռուսաստանի հավաքականի օրը կգցեմ
24.06.2016 | 00:56
Դիտվել է՝ 3795

Մեկնաբանություններ