Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Խաչատուր ԴԱԴԱՅԱՆ. «Գիրք վաճառականական»

Խաչատուր ԴԱԴԱՅԱՆ. «Գիրք վաճառականական»
22.10.2012 | 16:10

Առաջարկում ենք կարդալ Խաչատուր ԴԱԴԱՅԱՆԻ «Գիրք վաճառականական»-ը՝ հետևյալ հղումով

Դիտվել է՝ 5065

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ