Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 
  • Ասում են...

    Ասում են...

    03.06.2008| 00:00
    Անցած շաբաթ ՀՀ ոստիկանությունում կադրային լուրջ փոփոխություններ իրականացնելուց հետո Սերժ Սարգսյանը, այդ համակարգում վերադասավորումների գործընթացը շարունակելուն զուգահեռ, ձեռնամուխ է լինելու նույնպիսի ......