ԱՄՆ-ի նորընտիր նախագահ Դոնալդ Թրամփը, պաշտոնը ստանձնելու առաջին իսկ օրից, ծրագրում է վերականգնել իր «առավելագույն ճնշման ռազմավարությունն Իրանին սնանկացնելու համար»՝ գրում է Financial Times-ը: «Առավելագույն ճնշման» արշավը նպատակ ունի զրկել Իրանին բանակը հզորացնելու հնարավորությունից, սակայն վերջնական նպատակը Թեհրանին միջուկային նոր համաձայնագրի շուրջ բանակցությունների մղելն է։               
 

Մի օր էլ դուք հատեք էդ անտեր փողոցը

Մի օր էլ դուք հատեք էդ անտեր փողոցը
29.09.2009 | 00:00

2009-ի հուլիսի 18-ին նամակով դիմեցի Երևանի քաղաքապետարան` օգտվելով «Բաց պատուհան»-ից։ Ինչպես ընդունված է` ներկայացրի դիմումս, սպասեցի հերթիս, բացատրեցի խնդրի էությունը և, անձնագրիս կրկնօրինակը տեղա-զննման ներկայացնելով, ստացա բաղձալի ծանուցումը։ Երևանի զինանշանով «օրհնված» այս յուրատեսակ թուղթ-կտրոնը բավականին զորավոր ներգործություն է ունենում դիմող-քաղաքացու վրա, կարգավորում նրա հոգեկան աշխարհը, լիցքաթափում նյարդերը։ Վերցնում ես ծանուցագիրը, դուրս գալիս քաղաքապետարանի աշտարակից, ու թվում է` արևն ավելի պայծառ է, կանաչն ավելի վառ, տնտեսական առաջընթացն էլ` իրականություն։ Քանզի ծածկագրում խորհրդավոր կոդավորում է, ընդգծումներ, հեռախոսաշարք և համակարգչային այլ «ցնցակաթվածներ»։ Օրինակ, ծածկագիրը ներառում է միահյուսված թվանիշ` 20621200909181։ Տպավորիչ է, անշուշտ։ Մուտքի օպերատորն իր հերթին է ծածկագրված։ Իմ նամակի պարագայում այն 2052-ն է։ Ծանուցումը միաժամանակ պարունակում է էական մի նշագրում ևս` բավականին խորհրդավոր կերպով անվանակոչված «բանալի»։ Այսինքն` բանալի կա «քաղաքապետարանի բյուրոկրատական մնացուկների դեմ պայքարելու և նրանց հայտնաբերելու դեպքում` անարգանքի սյունին գամելու»։ Սակայն դառնանք «մեր Ռևազի ոչխարներին», այսինքն` մեր տանջահար հարցին։ Եվ այսպես, իմ նամակում բարձրացվել էր Շիրազի փողոցում վերգետնյա անցում կառուցելու հարցը, մի բան, որը հուզում է հազարավոր այն մարդկանց, ովքեր օրվա ընթացքում նվազագույնը երկու անգամ, բառացիորեն կյանքը վտանգելով, հատում են մայրուղին` աշխատանքի կամ ուսման ուղևորվելիս և տուն վերադառնալիս։
Անտեղյակներին հուշեմ` Շիրազի մայրուղին Երևանը կապում է հանրապետության հյուսիս-արևմտյան մարզերի հետ և հանրապետություն մուտք գործող գլխավոր մայրուղին է, ուր երթևեկությունը չի դադարում զօր ու գիշեր։ Այստեղ վրաերթերը, ըստ էության, սովորական բան են։ Այլ կերպ չի էլ կարող լինել։ Մեծ արագությամբ սլացող բեռնատարների և մարդատարների առջևից փախչող հետիոտները պարզապես հալածված նապաստակների են նման։ Եթե հավելենք, որ այս փողոց-մայրուղին միաժամանակ բավականին զարգացած առևտրական միջավայր է, պատկերը, թերևս, կամբողջանա։
Շիրազի փողոցի բազմաթիվ բարձրահարկերի բնակիչների համար մեջբերենք նախկին անդրադարձը` Երևանի գլխավոր ճարտարապետ Սամվել Դանիելյանի պատասխանը. «Երևանի քաղաքապետարանին հասցեագրված Ձեր 23.07.2009 թ. հ.Ա-3628 դիմումի կապակցությամբ` Շիրազի փողոցի վրա վերգետնյա անցում կառուցելու առաջարկության վերաբերյալ, հայտնում ենք, որ բարձրացված հարցն ընդունվել է ի գիտություն, և այն կքննարկվի քաղաքապետարանի կողմից` ներկայումս ընթացքի մեջ դրված վերգետնյա անցումների կառուցման լայնամասշտաբ ծրագրի շրջանակներում, անցումների տեխնիկական լուծումների և դրանց իրականացման ֆինանսական հստակեցումից հետո` ըստ առաջնահերթության։ Հարցը քննարկվել է նաև քաղաքապետարանի շինարարության, բարեկարգման և տրանսպորտի վարչություններում, որոնք, հաշվի առնելով Շիրազի փողոցի տրանսպորտային հոսքերը, առարկություն չունեն դրա իրականացման կապակցությամբ»։
Կեցցե՛ք, տիարք և տիկնայք քաղաքապետարանականներ։ Պատասխանը ցնցող է, առարկություն չունեք։ Հավանաբար ժամանակ չունեք` մանր-մունր բաների վրա գլուխ ցավեցնելու։ Շատ ավելի կարևոր գործեր կան, ասենք, քաղաքապետի շրջայցերը մայրաքաղաքի զբոսայգիներ։ Իսկ մինչ «լայնամասշտաբ ծրագրերի» իրականացումը` անցորդներն ահուդողով թող հատեն փողոցները։
«Պադո՛ւմաեշ»։
Վրեժ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2728

Մեկնաբանություններ