Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Անօթևանների հաշվին շահում է Նունե Եսայանը

Անօթևանների հաշվին շահում է Նունե Եսայանը
11.04.2013 | 15:58

Ոչ ավելի, ոչ պակաս, մի ամբողջ դպրոցի շենք կառավարությունն անհատույց որոշեց տրամադրել «Նունե Եսայան» բարեգործական հիմնադրամին։ Պետգույքի կառավարման վարչության պետի տեղակալ Աշոտ Մարկոսյանը նշեց, որ հիմնադրամն անվճար դասընթացներ է կազմակերպելու երեխաների համար։ Թե իրականում ինչքանով այդ դասընթացները անվճար կլինեն, Աստված գիտի, բայց որ Նունե Եսայանի բիզնեսներն այդպիսով կշատանան, կասկած չկա։ Հեչ էլ թե այդ նույն շենքը կարող էր ծառայել անօթևան ընտանիքների խնդրի լուծման նպատակին։ Մնում է հասկանալ, թե այդ ո՞ր «արժանիքների» համար է հսկայական տարածքն անհատույց տրամադրվում Նունե Եսայանին։


Ժասմեն ՎԻԼՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3473

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ