Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ինչքա՞ն պիտի նույն սխալը կրկնենք

Ինչքա՞ն պիտի նույն սխալը կրկնենք
26.04.2024 | 11:02

Եվրոպացիների ամենամեծ խաբեբայությունն այն էր, որ գնացին հասան մի անծանոթ տարածք, էդ տարածքի անունը դրեցին Ամերիկա, բայց բնիկներին անվանեցին հնդկացիներ։

Ախր, իրենցից ի՞նչ հնդկացի, հենց իրենք էին իրական ամերիկացիները, եթե անունը Ամերիկա է։

Այ էդ կարգի խաբեբա են։

Ինչու՞ հիշեցի հնդկացի կոչված իրական ամերիկացիներին:

Մեկը՝ մենք, մեկն էլ իրենք են սեփական հողի վրա ցեղասպանվել։ Հրեաներին Հիտլերը իրենց հողի վրա չի կոտորել։

Լավ, ախր ինչքա՞ն պիտի նույն սխալը կրկնենք։ Ո՞նց կարելի է սեփական հողը տալ թշնամուն, թե բա` իրենցն է։

Ո՞նց կարելի է սեփական հողի վրա մի քանի անգամ ցեղասպանվել, ո՞նց։

Միհրան Միրզոյան

Դիտվել է՝ 975

Մեկնաբանություններ