Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հասել է կառափնարան, էլի բլբլում է

Հասել է կառափնարան, էլի բլբլում է
11.02.2014 | 01:55

Կսմթեցին

Նիկոլայ ՄԱՆՈՒԿՅԱՆՆ (ՆԻԿՕ)

ու

Լիլի ՄԱՐՏՈՅԱՆԸ

Դիտվել է՝ 5132

Մեկնաբանություններ

իշ­խա­նու­թ­յան է գա­լիս ա­զատ խոս­քի դրո­շա­կա­կի­րը" title="Երբ իշ­խա­նու­թ­յան է գա­լիս ա­զատ խոս­քի դրո­շա­կա­կի­րը" />
Երբ իշ­խա­նու­թ­յան է գա­լիս ա­զատ խոս­քի դրո­շա­կա­կի­րը