Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Կառուցվածքային միջամտություն խաղաղաշինական նկատառումներով

Կառուցվածքային միջամտություն խաղաղաշինական նկատառումներով
14.11.2017 | 01:20
Դիտվել է՝ 8313

Մեկնաբանություններ