Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Բերանացի հրավառության փոխարեն խավարի մեջ մի մոմ վառիր

Բերանացի հրավառության փոխարեն խավարի մեջ մի մոմ վառիր
20.05.2016 | 01:10
Դիտվել է՝ 4160

Մեկնաբանություններ