ԱՄՆ-ի նախագահական ընտրություններում Դոնալդ Թրամփի հաղթանակը չի փոխի վերաբերմունքը ուկրաինական ճգնաժամի նկատմամբ՝ հայտարարել է ՌԴ արտգործնախարար Սերգեյ Լավրովը։ «Վաշինգտոնի սկզբունքային վերաբերմունքը ուկրաինական և նույնիսկ եվրոպական հարցերի նկատմամբ չի փոխվի այն առումով, որ Վաշինգտոնը միշտ կձգտի իր վերահսկողության տակ պահել այն ամենը, ինչ տեղի է ունենում ՆԱՏՕ-ամերձ և բուն ՆԱՏՕ-ի տարածքում»,- ընդգծել է նա։               
 
  • Վարուժան ԲԱԲԱՋԱՆՅԱՆ. Այս սոցիալական շարժումը մեր իմունային համակարգին արված վերջին սրսկումն է

    Վարուժան ԲԱԲԱՋԱՆՅԱՆ. Այս սոցիալական շարժումը մեր իմունային համակարգին արված վերջին սրսկումն է

    25.07.2013| 22:34
    Հասարակությունը Հայաստանում տարավ, թերևս, իր առաջին իրական հաղթանակներից մեկը` քաղաքապետը կասեցրեց իր ապօրինի որոշումը: Առայժմ տրանսպորտի ուղեվարձը կմնա նույնը: Ի վերջո, ո՞րն էր այս անգամ հասարակության հաջողության գաղտնիքը: Իշխանություններն ըմբռնեցի՞ն արդյոք իրավիճակի ամբողջ լրջությունը: Անգամ այսքան տարիներ իրենց ապօրինի որոշումների դեմ ձայն-ծպտուն չհանած մարդկանց միացումը սոցիալական ակցիաներին նրանց ոչինչ չի՞ հուշում:
  • Մանվել ՔԵՇԻՇՅԱՆ. Լսում ենք Հախվերդյան, խմում գարեջուր, հիշում Երևանը

    Մանվել ՔԵՇԻՇՅԱՆ. Լսում ենք Հախվերդյան, խմում գարեջուր, հիշում Երևանը

    25.07.2013| 12:08
    Սա Էրևանն է, այստեղ դու տանն ես, ուր կամ սիրում են կամ հայհոյում են… Երևանը վաղուց հախվերդյանական զգացողություններ արթնացնող քաղաքը չէ: Այն ավելի շատ լարվածություն, պայքարելու մոտիվացիա ու պահպանելու բնազդ է առաջացնում:
  • Գագիկ ՄԱՐՏՈՅԱՆ. Վարորդը մնացել է վարորդ, «շոֆերը»՝ շոֆեր

    Գագիկ ՄԱՐՏՈՅԱՆ. Վարորդը մնացել է վարորդ, «շոֆերը»՝ շոֆեր

    24.07.2013| 22:54
    Ռուսերեն 'шօфер' բառն առաջացել է ֆրանսերեն chauffeur - ից, որ ջեռուցող, հնոցապան, կրակը վառ պահող է նշանակում: Սկզբնապես այս chauffeur - ները տրանսպորտային միջոցներն անմիջականորեն կառավարողները չէին, այլ ածուխ կամ փայտ էին գցում հնոցի մեջ, քանի որ առաջին մեքենաները գոլորշային շարժիչով էին աշխատում, իսկ իրական կառավարողները պետք է վառ պահեին հնոցը:
  • Արմեն ՍԱՐԳՍՅԱՆ. Ոչ մի քաղաքական ուժ թող չփորձի սա շահարկել

    Արմեն ՍԱՐԳՍՅԱՆ. Ոչ մի քաղաքական ուժ թող չփորձի սա շահարկել

    24.07.2013| 12:24
    Այն, ինչ կատարվում է Երևանի փողոցներում, փոքր-ինչ զավեշտական է, բայց, միևնույն ժամանակ, շատ ուրախալի: Մարդիկ անկեղծ միմյանց օգնում են, CARPOOL-ի հայկական տարբերակը անկեղծ է, հրաշալի և ոգևորիչ, պետք է բոլորին առանձնակի շնորհակալություն ասել այդպիսի քաղաքացիական կամքի և դիրքորոշման դրսևորման համար։
  • Բակուր ԿԱՐԱՊԵՏՅԱՆ. Ձեր հայրն ավելի ժողովրդական էր

    Բակուր ԿԱՐԱՊԵՏՅԱՆ. Ձեր հայրն ավելի ժողովրդական էր

    23.07.2013| 23:11
    Ինչո՞ւ քաղաքապետ Տարոն Մարգարյանը ժողովրդին ոչինչ չի պատասխանում: Իր հայրը շատ ավելի ժողովրդական էր: Վախենում է սխալ խոսի, ու նախագահը մեղադրի՞:
  • Նորայր ՆՈՐԻԿՅԱՆ. Չի կարելի թքել մի ամբողջ հասարակության վրա՝ բացահայտ

    Նորայր ՆՈՐԻԿՅԱՆ. Չի կարելի թքել մի ամբողջ հասարակության վրա՝ բացահայտ

    23.07.2013| 00:45
    Քաղաքականության մեջ ազնվության հատկանիշը նույնքան կարևոր է, որքան հաղթելու կամքը կամ անգաղափարական դրույթները: Բայց դա, իհարկե, կայացած պետություններում: Մեզ մոտ վիճակն իսկապես տանելի չէ՝ նախ և առաջ մարդկային առումով:
  • Շուշանիկ ՍԱՀԱԿՅԱՆ. Այսօր Գալյա Նովենցի հիշատակի օրն է

    Շուշանիկ ՍԱՀԱԿՅԱՆ. Այսօր Գալյա Նովենցի հիշատակի օրն է

    22.07.2013| 14:20
    Խոսելով կինոյում կերտած նրա դերերի մասին` անհնար է չանդրադառնոլ Նովենցի Սիրանուշին, որը, իմ պատկերացմամբ, հայ կինոյի բացառիկ հաջողված կանացի կերպարներից է:
  • Արամ ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ. Հայվաննե՛ր, դուք թոշակառու հայր կամ մայր չունե՞ք

    Արամ ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ. Հայվաննե՛ր, դուք թոշակառու հայր կամ մայր չունե՞ք

    21.07.2013| 23:10
    Էսօր քաղաքում նայում էի՝ ոնց են կատաղած վարորդները իջնում մեքենաներից, ճղում փակցված հայտարարությունը, ճմրթում- շպրտում ու շարունակում ճանապարհը: Դա նաև հոգեբանական ճնշում էր բոլոր նրանց վրա, ովքեր պատրաստվում էին իր երթուղայինում 100 դրամ վճարել:
  • Նանա ԳՆԴՈՅԱՆ. Հիմա էս աղմուկն ինչի՞ համար է

    Նանա ԳՆԴՈՅԱՆ. Հիմա էս աղմուկն ինչի՞ համար է

    20.07.2013| 22:00
    Ժողովուրդ ջան, ինչպես և խոստացել էի, ցերեկը նստեցի երթուղային: Անկեղծ ասած, այն ինչ տեսա, ինձ շատ զարմացրեց: Մարդիկ լուռ ու մունջ, առանց բողոքելու, առանց վրդովվելու, առանց ծպտուն իսկ հանելու շատ հանգիստ վճարում էին 150 դրամ և իջնում: Վերցրեցի բջջայինս, զանգում եմ ընկերոջս ու բարձր ձայնով ասում եմ. «Լսի, ես էլ քեզ պես անթասիբ երթուղային եմ նստել, ում ձեռին նայում եմ, բոլորի մոտ 150 դրամ ա, հանգիստ, սուս-փուս վճարում, իջնում են»:
  • Արմեն ՀԱԿՈԲՅԱՆ. 100 դրամանոց «հեղափոխություն»

    Արմեն ՀԱԿՈԲՅԱՆ. 100 դրամանոց «հեղափոխություն»

    20.07.2013| 17:56
    Այսօրվանից թանկացած հանրային տրանսպորտից օգտվել, բայց «հին» սակագնով՝ 100 դրամ վճարելը ոմանք բնորոշում են որպես «բունտ»: Մյուսները գործածում են «բողոք», «ակցիա», անգամ՝ «հեղափոխություն» բառերը: Ամեն մեկն, իհարկե, ինչ-ինչ փաստարկներ կբերի՝ հօգուտ իր բնորոշման: Բայց, ըստ իս, եթե խորը նայենք, ապա երևույթի առավել դիպուկ բնորոշումը «քաղաքացիական անհնազանդությունն» է: