Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ԹԱՐՍ ԵՆՔ, ԷԼԻ

ԹԱՐՍ ԵՆՔ, ԷԼԻ
10.02.2012 | 00:00

Սենց էլ երկիր ենք կառավարում. դույլը կովի մոտ տանելու փոխարեն` կովի ստինքներն ենք մոտեցնում դույլին, հետո էլ ճոռոմ-ճոռոմ դասախոսություններ կարդում պարենային անվտանգությունն ապահովելու անհրաժեշտության մասին:

Դիտվել է՝ 3360

Մեկնաբանություններ