Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆ ՄԻՇՏ ԿԱ՛

ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆ ՄԻՇՏ ԿԱ՛
04.11.2011 | 00:00

Երբ հայտնվում ես վատի ու վատթարագույնի արանքում, «լավագույն» ելքը սեփական նախաձեռնությամբ «ցվրվելն» է։

Դիտվել է՝ 3330

Մեկնաբանություններ