ԱՄՆ-ի նախագահ Ջո Բայդենը հայտարարել է, որ ուկրաինական զորքերի հարձակումը Կուրսկի շրջանում Ռուսաստանի նախագահ Վլադիմիր Պուտինին իսկական երկընտրանքի առաջ է կանգնեցնում. սա տեղի ունեցողի վերաբերյալ ամերիկացի առաջնորդի առաջին պաշտոնական մեկնաբանությունն է։ «Մենք անմիջական, մշտական կապի մեջ ենք ուկրաինացիների հետ։ Սա այն ամենն է, ինչ ես կարող եմ ասել դրա մասին, քանի դեռ հարձակումը շարունակվում է», - ըստ Ֆրանսպրես գործակալության՝ հայտարարել է Բայդենը:               
 

Ռուսաստանյան դատարանն ու ԴՀԾ-ն՝ հօգուտ «Ararat»-ի

Ռուսաստանյան դատարանն ու ԴՀԾ-ն՝ հօգուտ «Ararat»-ի
11.04.2017 | 00:32

2017 թ. մարտի 22-ին Մոսկվայի արբիտրաժային դատարանը վերջապես վերջնական վճիռ կայացրեց «Marlboro»-ն ընդդեմ «Ararat»-ի գործով: Դատարանը լիովին մերժեց «PhilipMorris BrandsSarl» ընկերության հայցն ընդդեմ «Грант табак» ԲԲԸ-ի (ՌԴ-ում «Ararat» սիգարետների ներմուծողի): Դա նշանակում է, որ, դատարանի կարծիքով, չկա «Marlboro» սիգարետների դիզայնի հետ «Ararat» սիգարետների դիզայնը շփոթելու աստիճանի նմանություն: Իսկ դա էլ իր հերթին նշանակում է, որ վաճառակետերը կարող են այսուհետ ևս անարգել վաճառել «Ararat» սիգարետները ՌԴ տարածքում: Սա հայ արտադրողի հերթական հաղթանակն է:
Հիշեցնենք, որ դեռ 2016 թ. «PhilipMorris BrandsSarl» ընկերությունը դիմել էր Մոսկվայի արբիտրաժային դատարան «թՐՈվՑ ՑՈոՈՍ» ԲԲԸ-ի (ներմուծող) դեմ ուղղված հայցով, պահանջելով արգելել «Ararat» ապրանքանիշի օգտագործումը Ռուսաստանի տարածքում, առգրավել և ոչնչացնել այդ սիգարետների ամբողջ քանակությունը և 5 միլիոն ռուբլի փոխհատուցում գանձել: «PhilipMorrisBrandsSarl»-ը պնդում էր, որ «Ararat» սիգարետների տուփերի դիզայնը շփոթելու աստիճանի նման է «Marlboro»-ի տուփերի դիզայնին: Մոսկվայի արբիտրաժային դատարանում լսված գործը միակը չէ: Ճիշտ այդպիսի վեճեր եղել են նաև այլ երկրներում: Հայ արտադրողն իր դիրքերը հաջողությամբ պաշտպանել է Լիբանանում, Քուվեյթում, ԱՄԷ-ում և Թայվանում: Այդ երկրներում վեճերը լուծվել են հօգուտ «Ararat»-ի: Այս երկրների իրավասու մարմինները կայացրել են վճիռ, որ շփոթելու աստիճանի նմանություն չկա «Marlboro»-ի և «Ararat»-ի միջև, որը մոլորության մեջ գցեր սպառողին: Հայաստանի Հանրապետության վարչական դատարանը նույնպես մերժել է «PhilipMorrisBrandsSarl»-ի հայցն ընդդեմ ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարության մտավոր սեփականության գործակալության, որը գրանցել է «Ararat» սիգարետները որպես ապրանքանիշ:


Այս թեմայով հանդես է եկել դատավարությունում որպես երրորդ կողմ ներգրավված ՌԴ Դաշնային հակամենաշնորհային ծառայությունը (ԴՀԾ)՝ դատարանին ներկայացնելով պաշտոնական դիրքորոշումն այն մասին, որ «Marlboro» և «Ararat» ապրանքանիշերի միջև շփոթելու աստիճանի նմանություն չկա: Հետևաբար, ՌԴ տարածքում «Ararat» սիգարետների իրացման համար խոչընդոտներ չպետք է լինեն: Այդ մասին 22.11.2016 թ. հաղորդել է նաև հակամենաշնորհային ծառայության նախագահի տեղակալ Անդրեյ Կոշևարովը:
Մոսկվայի արբիտրաժային դատարանը, գնահատելով կողմերի ներկայացրած բոլոր ապացույցներն ու փոխադարձ կապը, հանգել է այն եզրակացությանը, որ «PhilipMorrisBrandsSarl» ապրանքանիշերի և «Грант табак» ԲԲԸ-ի սիգարետների տուփերի փաթեթների պատկերային մասերի համեմատական վերլուծությունը թույլ է տալիս հաստատել «Marlboro» ապրանքանիշերի և «Ararat» սիգարետների տուփերի փաթեթների պատկերային տարրերի շփոթելու աստիճանի նմանության բացակայությունը՝ ինչպես յուրաքանչյուրն առանձին վերցրած, այնպես էլ ընդհանուր առմամբ:

«Marlboro»-ի «ռուֆտոպ» տարրի ինքնատիպության և «Marlboro» ապրանքանիշին նմանության պատրանք ստեղծելու «Ararat» սիգարետի արտադրողի մտադրության մասին «PhilipMorris BrandsSarl»-ի պնդումները դատարանը համարել է անհիմն: «Ararat» սիգարետի տուփերի վրայի պատկերային տարրը իրենից ներկայացնում է հայ ժողովրդի սրբազան լեռան ոճավոր պատկերը և միասնական իմաստային կառուցվածք է կազմում «Ararat» բառային տարրի հետ:


Դատարանը նշել է նաև, որ 23.02.2013 թ. «Շրջակա ծխախոտի ծխի ազդեցությունից և ծխախոտի օգտագործման հետևանքներից քաղաքացիների առողջության պաշտպանության մասին» դաշնային օրենքի 19-րդ հոդվածին համապատասխան, գնորդը սիգարետ գնելիս չի կարող տեսնել սիգարետի փաթեթը և, հետևաբար, սիգարետների տուփի վրայի պատկերը: Նա սիգարետը պետք է ընտրի բացառապես ըստ խանութի ներկայացրած ցուցակում նշված անվանման:
«GrandTobacco» ընկերության իրավաբան Նիկոլայ Հակոբյանը կարծում է, որ «PhilipMorris BrandsSarl»-ը փորձել է արհեստական խոչընդոտներ հարուցել, նպատակ ունենալով արգելել հայկական սիգարետների շրջանառությունը ռուսական շուկայում: Հակոբյանի խոսքերով ասած, դրա պատճառն այն է, որ, ինչպես դատարանում նշեց «PhilipMorris BrandsSarl»-ի ներկայացուցիչը, որքան շատ են վաճառվում «Ararat»-ի սիգարետները, այնքան քիչ են վաճառվում «Marlboro»-ինը: «PhilipMorris BrandsSarl»-ը ձգտում էր դա ներկայացնել որպես վնաս իր ընկերության համար: Այսպիսով, այս դատավճիռը մեկ անգամ ևս ապացուցեց, որ արտադրողն իրավունք ունի բարեխիղճ մրցակցության պայմաններում իր տեղն ունենալու ռուսական շուկայում:

Դիտվել է՝ 3523

Մեկնաբանություններ