Forbes բիզնես ամսագիրը հրապարակել է ամենաարժեքավոր ընկերությունների և համաշխարհային բրենդների վարկանիշային աղյուսակը, իր առաջատարի դիրքը պահպանել է Apple ամերիկյան տեխնոլոգիական կորպորացիան:
Apple-ի արժեքն ամսագիրը գնահատում է 154,1 մլրդ դոլար: Չնայած վերջին եռամսյակում ընկերության եկամուտների անկմանը` ընկերությունը շարունակում է առաջատար մնալ բարձր տեխնոլոգիաների ոլորտում` կապված զանգվածային պահանջարկ ունեցող ապրանքների և iPhone 7-ի հետ:
Հաջորդը Google ընկերությունն է, որի արժեքը գնահատվում է 82,5 մլրդ դոլար` նախորդ տարվա 65,6 մլրդ-ի համեմատ: Այդ աճի շնորհիվ որոնողական հսկային հաջողվել է շրջանցել Microsoft-ին, որն այս տարի 75,2 մլրդ դոլարով զբաղեցրել է 3-րդ հորիզոնականը: Չորրորդ և հինգերորդ տեղերը զբաղեցրել են Coca-Cola-ն` 58,5 մլրդ դոլար և Facebook-ը` 52,6 մլրդ դոլար արժողությամբ: Առաջատար տասնյակում են նաև Toyota, IBM, Disney, McDonald’s, General Electric ընկերությունները: