Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ինք­նա­կոչ գա­հա­կալ­նե­րի ժա­մա­նա­կը

Ինք­նա­կոչ գա­հա­կալ­նե­րի ժա­մա­նա­կը
09.11.2020 | 23:49
Դիտվել է՝ 194669

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ