Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Եռագ­լուխ ար­դա­րու­թ­յուն

Եռագ­լուխ ար­դա­րու­թ­յուն
27.10.2020 | 00:18
Դիտվել է՝ 211807

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ