Մոսկվան ակնկալում է, որ Հայաստանի իշխանությունները թույլ չեն տա դպրոցներ տեղափոխել 8-րդ դասարանի պատմության դասագիրքը, որը խեղաթյուրում է 18-րդ դարավերջի և 19-րդ դարասկզբի Հարավային Կովկասի իրադարձությունները՝ ասված է ՌԴ ԱԳՆ հաղորդագրության մեջ: Ըստ այդմ՝ դասագրքի գլուխներից մեկում «Արևելյան Հայաստանի բռնի միացումը Ռուսաստանին» սադրիչ վերնագրով վերանայվել են 1826-1828 թ.թ. ռուս-պարսկական պատերազմի արդյունքներն ու Թուրքմանչայի պայմանագիրը կոչվել է Արևելյան Հայաստանի «բռնակցում»:                
 

Հայաստանի և Վրաստանի մերձեցումը կլինի երեխաների շնորհիվ

Հայաստանի և Վրաստանի մերձեցումը կլինի երեխաների շնորհիվ
03.12.2013 | 17:09

Չորս տարի է, ինչ Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը համագործակցում է Վրաստանի մի շարք դպրոցների հետ և իրականացնում կրթական փորձի փոխանակման ծրագրեր: Կրթահամալիրի սովորողները մեկնում են Թբիլիսի, հանդիպում իրենց հասակակիցների հետ, բարեկամանում: Նույն կերպ վրացի երեխաներն են այցելում Հայաստան, հյուրընկալվում կրթահամալիրի սովորողներին:

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում ուսուցանվում է նաև վրացերենը որպես օտար լեզու:
Այսօր կրթահամալիրի սաների հյուրերն էին Թբիլիսիի Սոլիկո Վիրսալաձեի անվան գեղարվեստի թիվ 1 դպրոցի տնօրեն, արվեստագետ Քեթևան Բարնաբիշվիլին և վրացի դպրոցականներ:
Նրա հետ զրույցը ներկայացնում ենք ստորև:
-Կրթական փորձի փոխանակումը ի՞նչ է տվել այսօր հայ և վրացի երեխաներին:
-Երեխաները երկու երկրների դեսպաններն են: Այդ 7-16 տարեկան երեխաները շատ կարևոր դեր են խաղում երկու երկրների բարեկամական հարաբերություններն ամրապնդելու համար: Մենք ամեն ինչ անում ենք, որ փոխայցելությունների շնորհիվ երեխաները կարողանան ճանաչել երկու երկրների մշակույթը, պատմությունը: Այս նախագիծը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրն իրականացնում է արդեն չորրորդ տարին, իսկ Սոլիկո Վիրսալաձեի գեղարվեստի դպրոցի հետ համագործակցում է արդեն երկու տարի:
-Վրաստանը կամաց-կամաց մուտք է գործում դեպի Եվրամիություն: Ի՞նչ հեռանկարներ է բացում ԵՄ-ն Ձեր երկրի առջև:
-Մեզ` արվեստագետներիս համար, կարևոր է, որ երկրում լինի ստեղծագործական մթնոլորտ, և ամեն մարդ կարողանա զբաղվել իր գործով: Իմ սերնդակիցները հաճախ էին հանդիպում իրար, և կար փոխադարձ մտերմություն, սեր: Այն ժամանակ հարցեր չէին առաջանում, թե ինչու ենք մենք իրար սիրում կամ բարեկամանում միմյանց հետ: Բայց հետո եղավ դադար, և մենք` երկու ժողովուրդներս, հեռացանք իրարից: Եվ այսօր Աշոտ Բլեյանը մեծ գործ է անում` հնարավորություն ընձեռելով, որ երկու հարևան պետությունների երեխաները կարողանան ճանաչել միմյանց մշակույթը և մտերմանան: Մենք երեխաներին սովորեցնում ենք, որ հարգեն միմյանց և ճանաչեն ու իմանան միմյանց մշակույթը:
-Անկախության սերունդը տարբերվում է սովետական երկրի քաղաքացիներից իր մտածողությամբ: Այսօր նրանք ազա՞տ են հարևան երկրի քաղաքացիների հետ հարաբերություններում:
-Երեխայի դաստիարակությունը սկսվում է կրթությունից: Այս կրթահամալիրում բավականին բարձր է կրթության մակարդակը: Ես դա հասցրել եմ նկատել: Այս կրթահամալիրում աշխատում են այնպիսի գործիքներով, ուսուցումն այն մակարդակով է իրականացվում, որ շրջանավարտները կարող են հանգիստ գնալ և իրենց կրթությունը շարունակել եվրոպական ցանկացած երկրի բարձրագույն ուսումնական հաստատությունում:
Աշոտ Բլեյանը մեզ համար կենդանի լեգենդ է: Նա այնպիսի բաներ է անում կրթահամալիրի երեխաների, և առհասարակ` Հայաստանի համար, որ զարմացած եմ և շատ տպավորված:


Թագուհի ՀԱԿՈԲՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1648

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ