Մոսկվան ակնկալում է, որ Հայաստանի իշխանությունները թույլ չեն տա դպրոցներ տեղափոխել 8-րդ դասարանի պատմության դասագիրքը, որը խեղաթյուրում է 18-րդ դարավերջի և 19-րդ դարասկզբի Հարավային Կովկասի իրադարձությունները՝ ասված է ՌԴ ԱԳՆ հաղորդագրության մեջ: Ըստ այդմ՝ դասագրքի գլուխներից մեկում «Արևելյան Հայաստանի բռնի միացումը Ռուսաստանին» սադրիչ վերնագրով վերանայվել են 1826-1828 թ.թ. ռուս-պարսկական պատերազմի արդյունքներն ու Թուրքմանչայի պայմանագիրը կոչվել է Արևելյան Հայաստանի «բռնակցում»:                
 

ճապոնական նոր կինոն` Հայաստանում

ճապոնական նոր կինոն` Հայաստանում
02.11.2013 | 11:29

ՀՀ Ճապոնիայի դեսպանությունը և հայ-ճապոնական «Հիկարի» կենտրոնը` նոյեմբերի 2-6-ը Երևանում, Գյումրիում և Էջմիածնում կանցկացնեն ճապոնական ֆիլմերի փառատոն:

Փառատոնն անցկացվում է մշակույթի նախարարության աջակցությամբ: Բացումը կկայանա նոյեմբերի 2-ին, ժամը 18:30-ին «Մոսկվա» կինոթատրոնում: Բացման ֆիլմը` Կէնձի Նականիսիի «Ծաղկունքից հետո» պատմական մելոդրաման է:

Մշակույթի նախարարության աշխատակազմի արտաքին կապերի վարչության պետ Սվետլանա Սահակյանը լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ նշեց, որ հայ ճապանական համագործակցությունը վերջին 2-3 տարիներին բավականին ակտիվացել է: «Այս տարի, քանի որ Ճապոնիայում բացվել է Հայաստանի դեսպանություն, մենք հնարավորություն ունեցանք, Արամ Խաչատրյանի 110-ամյակին նվիրված միջոցառումների շրջանակում Ճապոնիայում ներկայացնել խաչատրյանական երաժշտություն»,- ասաց Սվետլանա Սահակյանը` ընդգծելով, որ համերգներն անցել են լեփ-լեցուն դահլիճներում` մեծ հետաքրքրության արժանանալով ճապոնացի հանդիսատեսի շրջանում:

Մշակույթի նախարարության աշխատակազմի ժամանակակից արվեստի վարչության պետի տեղակալ Արամ Գյուրջյանը նշեց, որ փառատոնն արդեն երրորդ տարին է իրականացվում մեր հանրապետությունում, և տարեց տարի առավել ընդլայնվում է աշխարհագրությունը. նոր քաղաքներ են ներգրավվում, ինչը նշանակում է, որ կա պահանջարկ մեր արվեստասերների շրջանում: «Շատ խորհրդանշական ճապոնական իմաստություն կա, որն ասում է` մոմն այրվելով է լույս տալիս: Այս կարճ նախադասությունը բնութագրում է Ճապոնիայի մտավորականության պատասխանատվության աստիճանը իրենց հետևող, իրենց ունկնդրող մարդկանց, իրենց ժամանակակիցների նկատմամբ»,- ասաց Արամ Գյուրջյանը:

«Հիկարի» կենտրոնի նախագահ Կարինե Փիլիպոսյանը տեղեկացրեց, որ փառատոնի շրջանակներում կներկայացվի 5 լիամետրաժ գեղարվեստական ֆիլմ` արտադրված 2009-2010 թվականներին: Հույս հայտնեց, որ փառատոնը գուցե հնարավորություն տա հաջորդ տարի հրավիրել ճապոնացի ռեժիսորի` շփվելու հայ կինոգործիչների, հայ հանդիսատեսի հետ, և հաջորդիվ, հայկական ֆիլմերի փառատոն կազմակերպել Ճապոնիայում:

Հայաստանում Ճապոնիայի դեսպանության լիազորված համակարգող Արիհիկո Հասեգավան նշեց, որ ներկայացվելու են տարբեր ժանրի ֆիլմեր: «Կինոն այն արվեստն է, որ ներկայացնում է տվյալ երկրի պատմությունը, մշակույթը: Այս փառատոնն էլ ավելի կմիացնի մեր երկրները»,-ասաց նա` ներկայացնելով նաև Կէնձի Նականիսիի ուղերձը` կինոփառատոնին, որը եզրափակվում է հետևալ բառերով. «ՈՒրախ կլինեմ, եթե հանդիսատեսը դիտի ֆիլմը` զգալով և հասկանալով այն ամենակարևորը, ինչը չի մեկնաբանվում բառերով: Հուսով եմ բոլորին այն դուր կգա»:

«Տարիներ առաջ (ես սովորում էի առաջին դասարանում), երբ Գոհար Գասպարյանն իր երկրորդ հյուրախաղերն է ունենում Ճապոնիայում, նույնիսկ երկրաշարժը չի խոչընդոտում, որ համերգն անցնի լեփ-լեցուն դահլիճում: Եվ դա բացատրվել է հետևյալ կերպ` առաջին անգամ Ծագող արևի երկրում Արևը ծագեց Արևմուտքից».-այս վերհուշով սկսեց իր խոսքը կինոգետ Սիրանուշ Գալստյանը, նշելով, որ միայն ճապոնացին կարող է այդքան նրբին ձևով, այդքան ընգրկուն ու կարճ պատասխան տալ: Անդրադառնալով, իր խոսքով, այդ զարմանալի երկրի կինոյին, ասաց, որ Ակիրա Կուրոսավա անունը Հայաստանում գիտեն բոլոր նրանք, որվքեր իսկապես սիրում են ճշմարիտ արվեստ և կինո: «Կուրոսավան, կարծում եմ, նույնիսկ մեր անձի ձևավորման մեջ է մասնակցութուն ունեցել: Նրա` «Օսկարի» արժանացած «Դերսու Ուզալա»-ն մեր ուղեկից ֆիլմերից մեկն էր, մեր սիրտը կարծես համատակատ բաբախում էր այդ ռեժիսորի, այդ ֆիլմի հերոսի հետ: Կարող ենք ասել, որ համաշխարհային կինոյի մեծագույն երազողներից էր, նաև` մարգարեներից,-ասաց կինոգետը` հավելելով, որ եթե նման հսկաների ստվերը թևածում է երկրի վրա, շատ դժվար է երիտասարդ ռեժիսորներին համարձակ լինել, բայց հակառակ դեպքում` կինոն կվերջանար:
Նրա համոզմամբ` նման փառատոները հնարավորություն կտան նոր անուններ հայտնաբերել ճապոնական կինոյում, պատկերացում կազմել այդ երկրի մասին: Անդրադառնալով «Բուսիդո պատանիների համար» ֆիլմին, ասաց, որ սամուրայների բուսիդոն` վարվելակերպի էթիկան Արևմուտքի մարդու համար անընկալելի առեղծված է, սակայն մենք` իբրև և Արևելքը և Արևմուտքը կրող ժողովուրդ, կարողանում ենք ինչ-որ արահետներով կապվել ու հասկանալ, թե ինչ է նշանակում այդ վարվելակերպի էթիկան:
Հավելենք, որ փառատոնը կանցկացվի Երևանում՝ նոյեմբերի 2-4-ը («Մոսկվա» կինոթատրոն), Գյումրիում՝ նոյեմբերի 5-6-ը («Հոկտեմբեր» կինոթատրոն), Էջմիածնում՝ նոյեմբերի 6-ին (քաղաքապետարանի դահլիճ) :

Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1480

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ