Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Քո­ռի լո­տո`բա­նակ­ցա­յին սե­ղա­նի շուրջ

Քո­ռի լո­տո`բա­նակ­ցա­յին սե­ղա­նի շուրջ
18.02.2020 | 11:48
Դիտվել է՝ 42622

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ