Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Մարդ կա` ե­լել է շա­լա­կը երկ­րի, թե ուր է քշում, սա­տա­նան գի­տի

Մարդ կա` ե­լել է շա­լա­կը երկ­րի, թե ուր է քշում, սա­տա­նան գի­տի
31.01.2020 | 10:43
Դիտվել է՝ 35991

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ