Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Վիզ ծռո­ղին՝ շա­լե շա­պիկ, խե­լոք գա­ռին՝ բարձր թո­շակ

Վիզ ծռո­ղին՝ շա­լե շա­պիկ, խե­լոք գա­ռին՝ բարձր թո­շակ
03.12.2019 | 00:43
Դիտվել է՝ 25313

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ