Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Պե­տա­կան ո­ղոր­մա­ծու­թ­յան ի­րա­կան հաս­ցեա­տե­րը

Պե­տա­կան ո­ղոր­մա­ծու­թ­յան ի­րա­կան հաս­ցեա­տե­րը
04.10.2019 | 00:30
Դիտվել է՝ 40055

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ