Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Երբ «լայվ» ասվածը դեռ գոյություն չուներ

Երբ «լայվ» ասվածը դեռ գոյություն չուներ
05.02.2019 | 01:25
Դիտվել է՝ 31316

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ