Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ՄԵԾ ԲԼԵՖ

ՄԵԾ ԲԼԵՖ
23.10.2009 | 00:00

-Ասա՝ ի՞նչ են խառնվել իրար էս ամերիկացի, ռուս, եվրոպացի հարիֆ յոլդաշները։ Շլագբաումն իմը չի՞, երբ ուզեմ՝ նիսյայով կբացեմ, չեմ ուզի՝ փակելը հո նա՞ղդ ա։

Դիտվել է՝ 5263

Մեկնաբանություններ