Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Սաթո մամի փիլիսոփայությունը

Սաթո մամի փիլիսոփայությունը
03.12.2023 | 12:02

Գյումրվա անբաժան կոլորիտներից է եղել Սաթո մամը։ Տունը եղել է քաղաքի ծննդատան մոտ, սակայն ազդեցության գոտին անհամեմատ մեծ է եղել՝ Զույգաղբյուրն ընգրկող ողջ թաղամասը։ Շրջապատող աշխարհն աշխատել է Սաթո մամի սուր լեզվի տակ չընկնել, քանզի ընկնելու դեպքում դառնալու էր քաղաքի բերանի ծամոն, տնով-տեղով լինելու էր խայտառակ։

Սաթո մամն ուներ կյանքի բանաձևային իր ճշմարտությունները, արժևորումներ, որոնք հավաստված էին հարուստ կենսափորձով։ Զորօրինակ, նրա կայուն համոզմունքներից էր՝ ամեն մի տղամարդ այնքանով է տղամարդ, որքանով կնոջը՝ կողակցին, լավ է պահում։ Այդ լավ պահելու Սաթո մամի հայտնի բանաձևը հետևյալն էր․

-Վարդի պես պահեցիր՝ վարդի հոտ կքաշես, քաքի պես պահեցիր՝ քաքի հոտ կքաշես։

Մարտին ՀՈՒՐԻԽԱՆՅԱՆ

Դիտվել է՝ 31793

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ