Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Երբ ձեռքն աշ­խա­տում է թշ­նա­մու օգ­տին

Երբ ձեռքն աշ­խա­տում է թշ­նա­մու օգ­տին
22.12.2020 | 00:29
Դիտվել է՝ 226990

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ