Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Դրա­մա­վար­կա­յին կո­րո­նա­վի­րուս

Դրա­մա­վար­կա­յին կո­րո­նա­վի­րուս
20.03.2020 | 01:39

Դիտվել է՝ 28451

Մեկնաբանություններ