Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Արտա­կարգ դրու­թ­յու­նը Կա­նանց միամ­ս­յա­կը կտ­րեց

Արտա­կարգ դրու­թ­յու­նը Կա­նանց միամ­ս­յա­կը կտ­րեց
16.03.2020 | 23:40
Դիտվել է՝ 31459

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ