ԱՄՆ-ի նախագահ Ջո Բայդենը հայտարարել է, որ դուրս կգա նախագահական ընտրապայքարից, եթե բժիշկները պարզեն, որ ինքն առողջական խնդիրներ ունի։ «Անկեղծ ասած, ես կարծում եմ, որ միակ բանը, որ տարիքը բերում է, իմաստությունն է»,- հավելել է Բայդենը։ Ավելի վաղ նա ասել էր, որ կհրաժարվի նախընտրական մրցապայքարից միայն այն դեպքում, եթե Աստված իրեն ասի դա անել։               
 

«Թատ­րո­նի ա­ռեղծ­վա­ծը նրա կեն­դա­նի շփ­ման և հա­ղոր­դակց­ման մեջ է»

«Թատ­րո­նի ա­ռեղծ­վա­ծը նրա կեն­դա­նի շփ­ման և հա­ղոր­դակց­ման մեջ է»
03.04.2020 | 01:49
Մնա տա­նը, թատ­րոն նա­յիր: Խոս­քը հե­ռուս­տա­թատ­րո­նի մա­սին չէ: Այս օ­րե­րին տա­նը նս­տած կա­րե­լի է հետևել թա­տե­րա­կան ան­ցու­դար­ձին, թան­գա­րան­նե­րի ցու­ցադ­րու­թյուն­նե­րին, հա­մերգ լսել: Ինչ­պե՞ս են այս ճգ­նա­ժա­մը հաղ­թա­հա­րում բե­մի մար­դիկ: Թե­մա­յի շուրջ զրու­ցել ենք Վա­նա­ձո­րի Հով­հան­նես Ա­բե­լյա­նի ան­վան դրա­մա­տի­կա­կան թատ­րո­նի դե­րա­սան ԷԴԳԱՐ ՔՈ­ՉԱ­ՐՅԱ­ՆԻ հետ:
-Ֆորս­մա­ժո­րա­յին ի­րա­վի­ճակ­նե­րում ան­գամ կարևոր­վում է մշա­կույ­թի դե­րը: Թատ­րո­նը մարդ­կանց օգ­նում է՝ ապ­րել, լա­ցել, ծի­ծա­ղել: Թատ­րո­նի հիմ­քում կեն­դա­նի շփումն է: Կո­րո­նա­վի­րու­սի հա­մա­վա­րա­կի պա­րա­գա­յում ար­գել­վեց հենց կեն­դա­նի շփու­մը: Ինչ­պե՞ս ինք­նա­կազ­մա­կերպ­վե­ցին թատ­րոն­նե­րը: Դժ­վար չէ՞ թատ­րոն-հան­դի­սա­տես կա­պը պա­հել հե­ռա­հար, վիր­տուալ շփ­ման մի­ջո­ցով:
-Ա­յո, մի ան­տե­սա­նե­լի միկ­րոբ կա­րո­ղա­ցավ փո­խել ամ­բողջ աշ­խար­հի ըն­թաց­քը, և թատ­րո­նի հար­ցում բա­ցա­ռու­թյուն չե­ղավ: Փոր­ձե­ցինք անց­նել առ­ցանց հար­թակ, բայց, մեկ է, թատ­րո­նի ա­ռեղծ­վա­ծը նրա կեն­դա­նի շփ­ման և հա­ղոր­դակց­ման մեջ է: Շնոր­հա­կա­լու­թյուն մեր հա­սա­րա­կայ­նու­թյան հետ կա­պե­րի պա­տաս­խա­նա­տու Գոռ Փե­լե­շյա­նին, որ ա­ռա­վե­լա­գույնս ակ­տիվ է պա­հում թատ­րո­նի ֆեսյ­բու­քյան է­ջը՝ թա­տե­րա­սեր­նե­րին ներ­կա­յաց­նե­լով ու­շագ­րավ նյու­թեր, լու­սան­կար­ներ, տե­ղե­կու­թյուն­ներ, ար­խի­վա­յին տե­սագ­րու­թյուն­ներ և այլն:
-Այս օ­րե­րին թա­տե­րա­կան ներ­կա­յա­ցում­ներ էին հե­ռար­ձա­կում հա­մա­ցան­ցով: Որ­քան գի­տեմ, Վա­նա­ձո­րի դրա­մա­տի­կա­կան թատ­րոնն էլ միա­ցավ դրան: Ինչ­պե՞ս եք վե­րա­բեր­վում ներ­կա­յաց­ման ցու­ցադր­ման այդ կեր­պին:
-Շատ լավ, սրա­նով մի քա­նի հարց է լուծ­վում. նախ հան­դի­սա­տեսն առ­նում է իր կա­րո­տը թատ­րո­նից (թեև ո­չինչ չի փո­խա­րի­նի կեն­դա­նի մթ­նո­լոր­տին), թատ­րո­նը հի­շեց­նում է իր ներ­կա­յա­ցում­նե­րի մա­սին, և վեր­ջա­պես, սա հնա­րա­վո­րու­թյուն է թատ­րո­նից հե­ռու մարդ­կանց այ­ցե­քարտ տա­լու, հա­ղոր­դա­կից դարձ­նե­լու թատ­րո­նի գե­ղեց­կու­թյանն ու կա­խար­դան­քին:
-Ինք­ներդ կա­րո­ղա­նու՞մ եք հե­տևել պա­րե­տի հրա­հանգ­նե­րին, դժ­վա­րու­թյուն­ներ, խն­դիր­ներ ա­ռաջ չե՞ն գա­լիս:
-Ես իմ տե­սա­կով մի քիչ ան­կար­գա­պահ եմ ու այդ­քան էլ չի ստաց­վում հետևել հրա­հանգ­նե­րին։ Գու­ցե դրա­նից է, որ շատ խն­դիր­ներ չեմ ու­նե­նում:
-Մար­դիկ հնա­րա­միտ են, միշտ ապ­րե­լու կերպ են գտ­նում: Ի՞նչ եք ա­րել այս ըն­թաց­քում դուք՝ մե­կու­սա­ցու­մը ճիշտ օգ­տա­գոր­ծե­լու հա­մար:
-Այն մե­թոդ­նե­րը, ո­րոն­ցով գու­մար եմ աշ­խա­տում, կաթ­վա­ծա­հար են, բայց ժա­մա­նակն անպ­տուղ չի անց­նում, գիրք եմ կար­դում, ըն­տա­նի­քիս հետ ա­վե­լի շատ ժա­մա­նակ անց­կաց­նում, և շի­նա­րա­րա­կան խն­դիր­ներ կան լու­ծե­լու, նաև դրա­նով եմ զբաղ­վում։
-«Մար­զա­վի­ճա­կը» պահ­պա­նե­լու ա­ռու­մով ի՞նչ վնաս է կրում դե­րա­սա­նը, ո­րը բեմ չի բարձ­րա­նում, փոր­ձե­րի չի գնում, չի խա­ղում...
-Դե­րա­սա­նին մար­զա­վի­ճա­կում պա­հե­լու բազ­մա­թիվ մի­ջոց­ներ կան։ Պրակ­տի­կան ան­շուշտ կարևո­րա­գույն գոր­ծոն է, բայց ոչ պա­կաս կարևոր է ինք­նակր­թու­թյու­նը, և այս պա­րա­գա­յում դե­րա­սա­նը կա­րող է հարս­տաց­նել իր տե­սա­կան բա­զան՝ գե­ղար­վես­տա­կան և մաս­նա­գի­տա­կան գր­քեր կար­դա­լով:
-Դուք նաև հե­ռուս­տա­սե­րիալ­նե­րում եք նկա­րա­հան­վել: Այս պա­րա­գա­յում, կա­րե­լի է ա­սել, օգտ­վում են նրանք, ով­քեր սի­րում են տա­նը նս­տած սե­րիալ նա­յել: Ձեր կար­ծի­քով՝ ի՞նչ մասն են կազ­մում նրանք, և մեր սե­րիալ­նե­րում ա­ռա­ջըն­թաց նկատ­վու՞մ է, կա­րո՞ղ են հե­տաք­րք­րել նաև խս­տա­պա­հանջ հան­դի­սա­տե­սին:
-Միևնույն բա­նը տևա­բար տես­նե­լը և լսե­լը ձևա­վո­րում է ճա­շակ: Երբ նոր էր սկս­վում սե­րիա­լար­տադ­րու­թյու­նը, բո­լորս մտա­ծում էինք՝ շու­տով կու­նե­նանք ո­րա­կա­կան ա­ռա­ջըն­թաց և ժա­մա­նա­կի ըն­թաց­քում քա­նա­կը կվե­րած­վի ո­րա­կի, բայց, ցա­վոք, կամ չե­կավ այդ ժա­մա­նա­կը, կամ ե­կավ մա­սամբ։ Սցե­նոգ­րա­ֆիան լսա­րան ա­պա­հո­վե­լու հա­մար հա­ճախ գնում է է­ժան և ոչ ճիշտ մի­ջոց­նե­րի: Հիմ­նա­կան «դե­րա­սա­նա­կազ­մում» պրո­ֆե­սիո­նալ­ներ չեն։ ՈԻ­րա­խա­լի է սա­կայն, որ մեր դա­սա­կան­նե­րի գոր­ծե­րը էկ­րա­նա­վոր­վում են, և դա ար­վում է ո­րա­կով։ Կար­ծում եմ՝ ֆիլ­մար­տադ­րու­թյունն ա­վե­լի լավ վի­ճա­կում է:
-«Ար­տա­վազդ» մր­ցա­նա­կա­բաշ­խու­թյու­նը չկա­յա­ցավ, թատ­րո­նի օ­րը դի­մա­վո­րե­ցինք հե­ռա­հար: Որ­քան գի­տեմ, դուք նույն­պես ներ­կա­յաց­ված եք ե­ղել «Ար­տա­վազ­դի»: Ո՞ր ան­վա­նա­կար­գում եք ներ­կա­յաց­վել, որ դե­րի հա­մար:
-Ներ­կա­յաց­ված էի «Երկ­րորդ պլա­նի լա­վա­գույն դե­րա­կա­տար» ան­վա­նա­կար­գում՝ Մո­սիի դե­րա­կա­տար­ման հա­մար (Հ. Թու­մա­նյա­նի «Ա­նուշ», բե­մադ­րու­թյու­նը՝ ժող. ար­տիստ Վա­հե Շահ­վեր­դյա­նի)։
-Ի՞նչ տրա­մադ­րու­թյուն, գույ­ներ են տի­րում այս օ­րե­րին Վա­նա­ձո­րում:
-Մինչև այս էլ Վա­նա­ձո­րը չէր ա­ռանձ­նա­նա­նում իր ակ­տի­վու­թյամբ, վա­նա­ձոր­ցի­ներն ար­դեն սո­վոր են պա­սիվ կյան­քի, բայց, ի­հար­կե, ինչ­պես ա­մե­նուր՝ քա­ղա­քում ա­վե­լի նկա­տե­լի է մարդ­կանց պա­կա­սը: Միևնույն է, այն ինձ հա­մար աշ­խար­հի ա­մե­նա­գու­նեղ ու կո­լո­րի­տա­յին քա­ղաք­նե­րից մեկն է։
-Քա­նի որ մի օր անց­նե­լու ենք բնա­կա­նոն կյան­քի ռե­ժի­մին, հա­մա­ռոտ պատ­մեք ծրագ­րե­րի մա­սին: Ի՞նչ ներ­կա­յա­ցում­ներ են սպաս­վում, ինչ ֆիլ­մեր, նա­խագ­ծեր, ո­րոնց դուք մաս­նակ­ցու­թյուն ու­նեք:
-Թատ­րո­նը պետք է գնա վե­րա­նո­րոգ­ման, և ներ­կա­յա­ցում­նե­րի հետ կապ­ված ա­մեն բան չէ, որ հս­տակ է։ Ֆիլ­մե­րում նկա­րա­հան­վե­լու ա­ռա­ջարկ­ներ ա­ռայժմ չկան, բայց ու­ժերս փոր­ձե­լու եմ նաև եր­գար­վես­տում, դրա հետ կապ­ված լուրջ քայ­լեր են ար­վում:
Զրույցը՝ Ար­մի­նե ՍԱՐԳ­ՍՅԱ­ՆԻ

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 7679

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ