Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հայաստանցիներն իրենց տարրական իրավունքների համար չեն պայքարում

Հայաստանցիներն իրենց տարրական իրավունքների համար չեն պայքարում
16.01.2024 | 17:11

Ամեն օր հարյուր հազարավոր մարդիկ են այցելում Երևանի սուպերմարկետներ, բանկերի մասնաճյուղեր։ Այդ այցելուները տարբեր տարիքի,առողջական վիճակի են, նրանցից ոմանք ամեն պահ կարող են զուգարանի կարիք ունենալ, սակայն բանկերում, սուպերմարկետներում հաճախորդների համար զուգարաններ չկան։ Հաճախորդների կողմից նման պահանջ չի ներկայացվում, դրանք չեն գործարկվում։ Հայաստանի պետական, մասնավոր շատ հիմնարկներում զուգարանների դռները փակ են, դրանց բանալիները ունեն միայն այդ հիմնարկների աշխատողները։ ԱՄՆ-ում ցանկացած հիմնարկ, եթե բոլորի համար բաց զուգարան չունի, ստուգողների կողմից փակվում է։ Հայաստանցիներն իրենց տարրական իրավունքների համար չեն պայքարում,նրանք ինչպե՞ս կարող են պայքարել Արցախի, Հայաստան պետության, մեր ինքնիշխանության համար։

Ոսկան Սարգսյան

Դիտվել է՝ 3625

Մեկնաբանություններ